آفتاب
فتاحی:

کوبانی خرمشهر دیگر است/کوبانی مایه افتخار اسلام در مقابل خوارج و تکفیری‌هاست

کوبانی خرمشهر دیگر است/کوبانی مایه افتخار اسلام در مقابل خوارج و تکفیری‌هاست

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان این‌که کوبانی مایه افتخار اسلام در مقابل خوارج و تکفیری‌هاست،‌ گفت: کوبانی خرمشهر دیگر است و تاریخ مقاومت بشریت در مقابل ظلم است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عابد فتاحی، نماینده مردم ارومیه در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز با بیان این‌که عاشورا در تاریخ خلقت باعظمت‌ترین روز خداست، بر وحدت میان مسلمانان تأکید کرد و گفت: از صدر اسلام تا به امروز هیچ‌وقت دنیای اسلام این‌همه پریشان و شکسته نبوده است.

وی افزود: سوریه، عراق، لبنان، لیبی، مصر، یمن، سودان،‌ پاکستان و افغانستان و تقریبا کل جغرافیای اسلامی در هرج و مرج و نابسامانی و کشتار اسیر هستند.

این نماینده مجلس با تأکید بر این‌که امروز در کوبانی قیامت برپاست، گفت کوبانی خرمشهر دیگر است، خدایا آزادش بدار، کوبانی امروز مایه افتخار اسلام در مقابل خوارج و تکفیری‌ها است و تاریخ مقاومت بشریت در مقابل ظلم است. زنان، مردان، کودکان و سالمندان با تمام شرافت و انسانیت از حیثیت و ناموس خویش دفاع می‌کنند. برای پیروزی کوبانی دعا کنید.

فتاحی خاطرنشان کرد: سالهاست این سرزمین مقدس و مردم آزاده‌اش اسیر سخت‌ترین بازی‌ها و تحریم‌های سخت و همه‌جانبه از طریق استکبار جهانی است. لذا بر یکایک ما واجب است که در رفتار، گفتار و کردارمان دقت کنیم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین بر اتحاد و همفکری در جامعه تأکید کرد و افزود: درخواست دارم که در این شرایط حساس جهانی از تخریب و تأخیر بزرگان نظام و انقلاب پرهیز و جدال‌های جهانی کمرنگ شود و به دولت درخدمت‌رسانی چه درموضوعات داخلی و چه مسائل خارجی حمایت لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام

کد N576036

وبگردی