آفتاب

سفیر ایران در لبنان: حفظ وحدت ملت‌های منطقه عامل پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان است

سفیر ایران در لبنان: حفظ وحدت ملت‌های منطقه عامل پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین الحسینی، رئیس سابق مجلس نمایندگان لبنان ملاقات و در خصوص تحولات لبنان و منطقه گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین الحسینی در این ملاقات با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای تقسیم کشورهای منطقه اظهار داشت: سناریوی تقسیم کشورهای منطقه از دهه هفتاد میلادی توسط رژیم صهیونیستی طراحی شده بود و از همان زمان تلاش های گسترده ای توسط آن رژیم و حامیان جهانی اسرائیل صورت گرفت و تحولات کنونی نیز در تداوم همان سناریوی قدیمی است.

وی افزود: اسرائیل همواره به دنبال راهی برای تضمین امنیت خود بوده و معتقد است امنیت اسرائیل با تقسیم کشورهای منطقه و بروز اختلاف های داخلی در میان کشورهای منطقه ممکن خواهد بود.

حسین الحسینی با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز طوایف و گروه های مختلف در لبنان اظهار داشت: اسرائیل نمی تواند همزیستی مسالمت آمیز طوایف مختلف لبنانی را تحمل کند چراکه خود درصدد ایجاد دولتی نژادی و عنصری در سرزمین های اشغالی است.

محمد فتحعلی نیز با تشریح آخرین تحولات منطقه بر ضرورت هوشیاری ملت ها در برابر توطئه های تفرقه افکنانه رژیم صهیونیستی تاکید و اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام ملت های منطقه مهمترین عامل پیروزی در برابر توطئه های دشمنان است.

انتهای پیام

کد N575764

وبگردی