آفتاب

داوود اوغلو: هیچ چیز مانع حمایت ترکیه از قدس نمی‌شود

داوود اوغلو: هیچ چیز مانع حمایت ترکیه از قدس نمی‌شود

نخست‌وزیر ترکیه با تاکید بر این مساله که رژیم صهیونیستی باید از هر گونه حمله جدید علیه اماکن مقدس در سرزمین‌های اشغالی اجتناب کند، اعلام کرد: هیچ چیز ترکیه را از حمایت از بیت المقدس و مسجدالاقصی منع نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه حریت، احمد داوود اوغلو، نخست‌وزیر ترکیه گفت: من یکبار دیگر از اسرائیل می‌خواهم تا حملات خودشان را علیه بیت المقدس و مسجدالاقصی ازسر نگیرند. حتی اگر همه جهان در قبال این حملات خاموش بماند، دولت ترکیه در مقابل آن ساکت نمی‌ایستد.

اظهرنظرهای اخیر داوود اوغلو جدیدترین هشدار علنی ترکیه به رژیم صهیونیستی و در پی تنش‌های موجود بر سر حملات نیروهای صهیونیست به بیت المقدس و مسجدالاقصی محسوب می‌شود.

وی همچنین رضایت‌مندی خود را بابت موضع سرسختانه آنکارا در قبال حملات اخیر رژیم صهیونیستی ابراز داشت و اعلام کرد که ترکیه به شدیدترین شکل ممکن چنین حملاتی را محکوم می‌کند.

داوود اوغلو در جمع حامیان حزب حاکم عدالت وتوسعه در آنکارا بار دیگر این مساله را بازگو کرد که ترکیه مسائلی را درباره اسرائیل و حملات اخیرش به امکان مقدس در سرزمین‌های اشغالی به شورای امنیت سازمان ملل ارایه کرده و ازتمام دیپلمات‌های ترکیه در سراسر جهان می‌خواهد تا در وضعیت آماده باش باشند و کشورهای میزبان را درباره مساله اسرائیل و حملات اخیر در سرزمین‌های اشغالی هشیار کنند.

انتهای پیام

کد N575641

وبگردی