آفتاب
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

رسیدگی به بیش از 1000 پرونده قاچاق کالا و ارز

رسیدگی به بیش از 1000 پرونده قاچاق کالا و ارز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ورود 1115 پرونده در سال جاری در زمینه عدم درج قیمت و عدم رعایت مقررات نظام صنفی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: در سال 1393 در خصوص تخلف عدم درج قیمت تعداد 870 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار موجود 539 فقره پرونده به تعزیزات حکومتی شهرستان زنجان، 122 پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر و تعداد 209 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده در خصوص عدم درج قیمت وارد و تمامی پرونده‌ها پس از طی مراحل قانونی مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در سال 1393 تعداد 245 فقره پرونده در خصوص عدم رعایت مقررات نظام صنفی در تعزیرات حکومتی استان مختومه شده است که از میان تعداد 115 فقره به تعزیرات حکومتی شهرستان زنجان، 16 پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر و تعداد 114 پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده وارد شده است.

ممیزی تاکید کرد: متخلفان این پرونده‌ها بر اساس آراء صادره از سوی شعب رسیدگی‌کننده به پرونده‌های قضایی تعزیرات حکومتی استان جمعا به پرداخت مبلغی بالغ بر چهار صد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از چند پرونده دیگر خبر داد و گفت: پرونده عامل قاچاق محموله پوشاک در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده که بر اساس رأی صادره متهم پرونده علاوه بر ضبط خودرو و کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به‌میزان 200 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی در ادامه گفت: عامل قاچاق کیف و کفش خارجی علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جزای نقدی به‌میزان 500 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام

کد N575431

وبگردی