آفتاب

پاسخ حجتی به سوال‌های نمایندگان در کمیسیون کشاورزی

پاسخ حجتی به سوال‌های نمایندگان در کمیسیون کشاورزی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از پاسخگویی وزیر جهادکشاورزی به نمایندگان مجلس خبر داد.

محمد مهدی برومندی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون کشاورزی از حضور وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: وسوی لارگانی، شکرخدا موسوی، نصرالله پژمان‌فر و رحماندوست سوالات خود را مطرح کرده و وزیر به آن‌ها پاسخ داد.

او درباره موضوعات این سوالات گفت: سوال موسوی لارگانی درخصوص استخدام مهندسان ناظر کشاورزی و علت تاخیر در استخدام بود که وزیر قول داد تا بهمن ماه سال جاری همه استخدام شوند. بنابراین این سوال تا بهمن‌ماه مسکوت ماند. سوال شکرخدا موسوی نیز سوالی منطقه‌یی بود که پس از پاسخ‌های وزیر بنا شد بررسی بیش‌تری صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی هم‌چنین با اشاره به سوال نصرالله پژمان‌فر اظهار کرد: سوال وی نیز درباره این بود که باید یک درصد از بودجه در اعتبارات صندوق توسعه ملی به عشایر اختصاص داده شود که تاکنون انجام نشده و هم‌چنین وی درباره وضعیت قیمت شیر نیز سوال کردند.

برومندی در پایان گفت: رحماندوست نماینده تهران نیز درخصوص اجرایی شدن اصل 44 و واگذاری شرکت‌های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی سوالی داشت که وزیر جهاد کشاورزی گزارشی در این خصوص ارائه کرد.

انتهای پیام

کد N575070

وبگردی