آفتاب
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هماهنگی تیمی بین جوانان در عرصه جنگ‌نرم تقویت شود

هماهنگی تیمی بین جوانان در عرصه جنگ‌نرم تقویت شود

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هماهنگی تیمی و شناخت مواضع دشمن از طریق برگزاری اجتماعات به ویژه برای جوانان در عرصه جنگ‌نرم مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، سردار "امیرعلی حاجی‌زاده" ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی با حضور مقتدرانه ملت ایران به ویژه جوانان اداره شد و در حال حاضر نیز حضور جوانان در عرصه جنگ‌نرم ضروری است.

وی افزود: برای بهره‌‎گیری بهتر از نیروی جوانان در عرصه جنگ‌نرم برگزاری همایش‎ها و جشنواره‎ها و همچنین گردهمایی‎ها می‎تواند در سازماندهی، هماهنگی تیمی و شناخت بهتر مواضع دشمن کمک شایانی کند.

حاجی‎زاده تصریح کرد: همان‌طور که دشمن برای جنگ با ما طرح و ایده دارد جوانان ما نیز باید با هماهنگی و شناسایی توطئه‎های دشمن به خوبی در این حوزه با دشمن مقابله کنند.

این مسوول با اشاره به حمایت آمریکا و بارریزی از طریق هواپیماهای خود به نیروهای تکفیری، تاکید کرد: کشور ما بسیار مقتدرانه در بین هجمه‎های دشمن در منطقه ایستادگی کرده و این امر مرهون خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و ایثارگری ملت ایران بوده است.

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن از هیچ‌گونه طرح و نقشه‌‎ای برای شکست دادن انقلاب، مردم و کشور ایران اسلامی دریغ نکرده است، ولی تا به امروز نتوانسته به اهداف خود برسد و این امر با بیداری ملت ایران ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N574537

وبگردی