آفتاب
یک نماینده اصول‌گرای مجلس:

ملت‌های منطقه از آمریکا و انگلیس می‌خواهند که گورشان را از منطقه گم کنند

ملت‌های منطقه از آمریکا و انگلیس می‌خواهند که گورشان را از منطقه گم کنند

یک نماینده اصول‌گرای مجلس با اشاره به درخواست ملت‌های منطقه گفت: درخواست ملت‌های منطقه از آمریکا و انگلیس این است که گورشان را گم کنند. در این صورت مردم می‌توانند ریشه گروه‌های تروریستی منطقه را بخشکانند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد اسماعیلی در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه‌) با گرامیداشت یاد حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش از حضور پرشور مردم زنجان در مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی تشکر کرد.

وی با نقد ائتلاف ضدتروریسم گفت: کسانی که خود عامل شکل‌گیری گروه‌های تروریستی در منطقه هستند چگونه در صف مبارزه با این گروه‌ها قرار گرفته‌ا ند. کشورهای عضو ائتلاف نیازهای مالی و تسلیحاتی تروریست‌ها را تأمین می‌کنند و مردم بی‌دفاع عراق و سوریه را به خاک و خون می‌کشند و با این کار حامی درجه یک رژیم صهیونیستی هستند و مردم بی‌دفاع غزه را آماج وحشی‌ترین رفتارهای غیرانسانی قرار می‌دهند.

به گفته وی، آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت از گروه تروریستی داعش، شیعه و سنی را به جان هم انداخته‌اند.

اسماعیلی تصریح کرد: اکنون همه کشورهای منطقه می‌دانند که هدف از این اختلاف‌افکنی‌ها تقویت رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم زنجان دربخش دیگری از سخنانش خطاب به رئیس جمهور با اشاره به انتظاراتش، گفت: آقای رئیس جمهور مردم در انتظار پیشرفت شرکت پتروشیمی زنجان با 96 هزار سهامدار و همچنین اتمام ساخت سد و پالایشگاه زنجان هستند.

وی علت افزایش سن ازدواج را مشکلات مالی و اقتصادی دانست و متذکر شد: بیکاری در زنجان از میانگین کشوری بالاتر است. از صنعت و کشاورزی استان حمایت نمی‌شود به همین دلیل بیشتر ظرفیت این بخش‌ها تعطیل هستند. آن طور که دولت می‌گوید بانک‌ها حمایت جدی از تولیدکنندگان نمی‌کنند. با افزایش مشکلات اقتصادی سن ازدواج هم افزایش یافته است. بنابراین راهکار علاج بیکاری عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت اجرایی از بخش خصوصی است.

این نماینده اصول‌گرای مجلس با اشاره به حوادث سال 88 گفت: سران فتنه در سال 88 موجب هتک حرمت امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) شدند. مگر همین سران فتنه نبودند که نظام را تا لبه پرتگاه پیش بردند؟ اما اینان به جای توبه از ملت طلبکارند. آنان بدانند تا توبه واقعی و عذرخواهی نکنند نمی‌توان آنان را در هیچ منصبی بکار گرفت.

انتهای پیام

کد N573963

وبگردی