آفتاب
نجفقلی حبیبی در گفتگو با ایلنا:

نام «رسانه میلی» در دوران ضرغامی بر صدا و سیما گذاشته شد

نام «رسانه میلی» در دوران ضرغامی بر صدا و سیما گذاشته شد

در دوره آقای ضرغامی با اینکه تعداد شبکه های تلویزیونی و رادیویی زیاد شد، اما این تمام این رسانه ها، به جریان های اصلاح طلب و منتقد معمولا فضای بیان نظراتشان را نمی داد.

نجفقلی حبیبی که مهمان اختصتاصی ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بود، همراه با بازدید از غرفه این خبرگزاری، به سوالات خبرنگار ایلنا پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حبیبی در خصوص تغییرات صدا وسیما و حضور مدیریت جدید، با بیان اینکه صدا و سیما طی این سال ها نحولات زیادی را به خود دیده است، گفت: در دوره آقای ضرغامی با اینکه تعداد شبکه های تلویزیونی و رادیویی زیاد شد، اما این تمام این رسانه ها، به جریان های اصلاح طلب و منتقد معمولا فضای بیان نظراتشان را نمی داد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه افزود: امیدواریم در دوره جدید که مدیریت سازمان صدا و سیما عوض شده است، اصلاح طلبان و سایر جریان های سیاسی بتوانند از رسانه ای که نام آن ملی است، سهم داشته باشند.

رئیس اسبق دانشگاه علامه اضافه کرد: متاسفانه رفتار صدا و سیما در زمان مدیریت آقای ضرغامی به نحوی بود که نام «رسانه میلی» در همین دوران بر آن گذاشته شد. مشخص است از این فضا خوشحال نیستیم و می خواهیم رسانه ای که متعلق به همه جریان های سیاسی است، فضایی ایجاد کند تا همه دیدگاه ها را در خود داشته باشد.

دکتر نجفقلی حبیبی در پایان بیان کرد: امیدواریم دوران مدیریت آقای سرافراز که از بدنه صدا و سیما هستند، این اتفاق بیفتد و صدای جریان های مختلف را از این رسانه بشنویم.

کد N573832

وبگردی