آفتاب
در اولین جلسه بخش دوم دادگاه انجام شد

رسیدگی به شکایت 200 نفر در پرونده تعاونی مسکن اداره برق

رسیدگی به شکایت 200 نفر در پرونده تعاونی مسکن اداره برق

رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران گفت: در اولین جلسه بخش دوم پرونده تعاونی مسکن اداره برق به شکایت 200 نفر از شکات رسیدگی شد.

سیامک مدیرخراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه روز گذشته اولین جلسه رسیدگی به بخش دوم پرونده تعاونی مسکن برق در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، گفت: رسیدگی به بخش دوم این پرونده ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه) آغاز شد.

وی ادامه داد: در این جلسه شکایت 200 نفر از شکات مورد رسیدگی قرار گرفت و شکایت 4 هزار شاکی دیگر باقی مانده که در جلسات آینده رسیدگی خواهد شد.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده تعاونی مسکن اداره برق تصریح کرد: جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده فردا - 20 آبان ماه - برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، بخش اول پرونده تعاونی مسکن اداره برق حدود 5000 شاکی داشت و در بخش دوم این پرونده بیش از 4000 شاکی وجود دارد.

اوایل مهرماه سال 92 رسیدگی به پرونده متهمان شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران در دادگاه کیفری به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی آغاز و حدود 25 جلسه رسیدگی برگزار شد. بنا به گفته قاضی پرونده اغلب شکات خواهان مجازات متهمان و تحویل زمین‌های خود بودند.

بر اساس این گزارش، پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق درباره کلاهبرداری به بهانه واگذاری زمین در هشتگرد است. رسیدگی قضایی به پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران از سال 82 در دادسراهای مختلف آغاز شد و در این زمینه پرونده‌هایی در دادسراهای نواحی 6 و 12 مطرح شده بود که با توجه به کثرت و حجم شکات و مالباختگان کلیه پرونده‌ها تجمیع و پرونده به دادسرای ناحیه 6 ارجاع که پس از صدور قرار مجرمیت پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

انتهای پیام

کد N573238

وبگردی