آفتاب
استاندار قم در محل آتش سوزی منطقه ویژه سلفچگان:

سلفچگان باید از پایگاه های آتش نشانی مجهز برخوردار باشند

سلفچگان باید از پایگاه های آتش نشانی مجهز برخوردار باشند

استاندار از تلاش دستگاه های امدادی به ویژه نیروهای آتش نشانی تقدیر کرد/وی از تلاش دستگاه های امدادی به ویژه نیروهای آتش نشانی تقدیر كرد/پیش از ظهر یك شنبه 18 آبان ماه 93، مخازن سوخت یكی از واحدهای شهرك صنعتی سلفچگان دچار حریق شد.

ایلنا: استاندار قم در بازدید از محل حادثه ی آتش سوزی مخازن سوخت منطقه اقتصادی سلفچگان، بر ضرورت تجهیز این منطقه به پایگاه های آتش نشانی مجهز تاكید نمود.

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش شب گذشته با حضور در محل حادثه ی آتش سوزی مخازن سوخت بنزین در شهرك صنعتی سلفچگان، از نزدیك درجریان جزئیات وقوع و مهار این حادثه قرار گرفت.

استاندار قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای كنترل و مهار آتش سوزی از همان ابتدای حادثه، از تلاش دستگاه های امدادی به ویژه نیروهای آتش نشانی تقدیر كرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش بر ضرورت اتخاذ تدابیر ایمنی برای جلوگیری از تكرار این گونه حوادث تاكید كرد و گفت: رعایت اصول ایمنی و حفاظت از تاسیسات و منابع در كار دارای نقش حیاتی است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم منطقه ویژه ی اقتصادی سلفچگان خاطرنشان كرد: تمامی شهرك های صنعتی استان به ویژه این منطقه باید از پایگاه های آتش نشانی مجهز برخوردار باشند.

شایان ذکر است پیش از ظهر یك شنبه 18 آبان ماه 93، مخازن سوخت یكی از واحدهای شهرك صنعتی سلفچگان دچار حریق شد.

کد N572886

وبگردی