آفتاب
سردار نقدی:

انتخابات اخیر آمریکا نشانه فروپاشی شیطان بزرگ است

انتخابات اخیر آمریکا نشانه فروپاشی شیطان بزرگ است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که بسیج متعلق به هیچ حزب و جناحی نبوده است، بلکه بسیج جناح انقلاب و ولایت است اظهار کرد: بسیج آن‌چه را که مقام معظم رهبری ترسیم می‌نمایند انجام می‌دهد؛ چرا که بسیج را نمی‌توان از ولایت جدا کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار بسیجی محمدرضا نقدی در نشست هم‌اندیشی با مدیران برخی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا به ‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد گفت: رسانه‌ها باید عظمت و ایستادگی ملّت ایران را به ‌تصویر کشیده و جریان اصیل انقلاب را تقویت کنند.

وی به هجمه‌ی سنگین ابرقدرت‌های دنیا علیه ملت ایران اشاره و افزود: درمقابل هجمه رسانه‌ای دشمن که 95 درصد رسانه‌ها را در اختیار دارد، نباید خودمان نیز این ملّت عزیز را تنها گذارده و ضعف‌های کوچک، ما را از انعکاس حرکت خروشان رودخانه عظیم انقلاب غافل کند.

وی ادامه داد: یقیناَ بسیج نمی‌تواند در مسایل اصلی نظام و اسلام همچون نسبت ناروا به عاشورا و مسایلی از این ‌دست سکوت کند بلکه مواضع انقلابی خویش را بیان می‌کند و در این موارد، بسیج با هیچ شخص و گروهی رودربایستی ندارد.انتظار ما از رسانه‌ها آن است که در جنگ رسانه‌ای دشمن، بیش از پیش به نظام سلطه و جبهه استکبار پرداخته و ضعف‌های دشمن را بازگو کنیم.

نقدی در پایان حقوق بشر و دموکراسی در آمریکا را دروغی آشکار دانست و تصریح کرد: انتخابات اخیر امریکا که حتی به‌دلیل مشارکت حداقلی و علی‌رغم هزینه 4 میلیارد دلاری برای کشاندن مردم به صندوق‌ها آمار حضور مردم‌شان را سانسور می‌کنند نشانه دیگری از فروپاشی و نابودی شیطان بزرگ است.

انتهای پیام

کد N572405

وبگردی