آفتاب
استاندار تهران در غرفه ایلنا اعلام کرد:

هیچ گاه در تهران بحث اسیدپاشی نداشتیم

هیچ گاه در تهران بحث اسیدپاشی نداشتیم

هر گونه اسیدپاشی در تهران را تکذیب می کنیم چنین بحثی را هیچ گاه در تهران نداشتیم متاسفانه این جزو خبرهایی است که آن را شایع می کنند و تلاش می کنند آن را در سطح جامعه منتشر کنند در صورتی که اگر منبع این شایعات مشخص شود باید با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین هاشمی استاندار تهران با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، از غرفه خبرگزاری کار ایران؛ ایلنا بازدید کرد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه وضعیت واگذاری مدیریت آلودگی هوا به شهرداری تهران که پیش از این توسط استانداری اعلام شده بود به کجا رسیده است گفت: چنین مساله ای هیچ گاه وجود نداشته است بحث مدیریت آلودگی هوای شهر تهران یک مسئله جمعی است و بحثی است که نیازی به همکاری شورای شهر، شهرداری، استانداری و سازمان محیط زیست دارد که باید نسبت به این مساله به شکل منسجم و یکپارچه در این خصوص تصمیم گیری شود.
هاشمی با اشاره به اینکه آلودگی هوا معضلی است که برای سلامی مردم بسیار خطرناک است گفت: باید این معضل را تدریجی به سمت بهبود هدایت کنیم که البته یک بخش این کار شروع شده است. اولین اقدام در خصوص وضعیت بنزین‌ها بود که با اقداماتی که در این زمینه صورت گرفت شش ماه اول امسال هوای تهران نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر شده و شاخص‌های موجود وضعیت بهتری را نشان می دهد.
استاندار تهران در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه نظر شما در مورد اسیدپاشی های صورت گرفته در تهران چیست گفت: ما هر گونه اسیدپاشی در تهران را تکذیب می کنیم چنین بحثی را هیچ گاه در تهران نداشتیم متاسفانه این جزو خبرهایی است که آن را شایع می کنند و تلاش می کنند آن را در سطح جامعه منتشر کنند در صورتی که اگر منبع این شایعات مشخص شود باید با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.

 

کد N572386

وبگردی