آفتاب
محمد قاضی:

همه تلاشم را می‌کنم به دربی برسم/ اهل تمارض نیستم

همه تلاشم را می‌کنم به دربی برسم/ اهل تمارض نیستم

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه رباط داخلی زانوی وی آسیب دیده است تاکید کرد همه تلاش خود را برای رسیدن به دربی به کار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد قاضی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: متاسفانه در اواخر بازی خطای بسیار بدی روی من انجام شد که این صحنه در ادامه منجر به گل دوم تراکتور سازی نیز شد اما این خطا گرفته نشد و این صحنه اصلا مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت. در این صحنه من مصدوم شدم و امکان داشت با آن گل تیم ما در این بازی مهم شکست بخورد.

وی ادامه داد: از روز شنبه که به تهران رسیدم زیر نظر دکتر نوروزی و کیهانی بودم. با تصمیم پزشکان از پای راستم ام آر آی گرفتیم و مشخص شد که رباط داخلی زانویم آسیب دیده است و به همین دلیل از روز گذشته مراحل درمانی را آغاز کردیم.

مهاجم استقلال درباره شایعه از دست دادن داربی که روز گذشته مطرح شد، افزود: متاسفانه این صحبت‌ها هیچ منبع معتبری ندارد و همه چیز دست خدا هست. من تمام تلاشم را می‌کنم تا استقلال را در داربی همراهی کنم و ان شاءالله با تلاش کادر پزشکی بعد از انجام دادن تمرینات ویژه و فیزیوتراپی طی چند روز آینده و اعلام شدن نتایج تست‌های نهایی، حضور یا عدم حضور من در دربی مشخص می‌شود.

وی افزود: دکتر نوروزی بعد از معاینه پایم به من گفت تنها دلیلی که رباط پای تو پاره نشده به خاطر آمادگی بالای بدنی بوده است. همه محمد قاضی را می‌شناسند و می‌دانند من اهل حاشیه و تمارض نیستم و برای من بسیار عجیب است که چرا چنین صحنه‌ای که می‌توانست منجر به باخت استقلال شود از چشمان تیم داوری دور ماند.

قاضی در پایان گفت: مهم برای من این است که سالم و آماده باشم تا بتوانم به استقلال کمک کنم و اگر خدا بخواهد به زودی بر می‌گردم تا در کنار تیم حضور داشته باشم و بتوانم استقلال را در این مقطع حساس همراهی کنم.

کد N572331

وبگردی