آفتاب
پژمان فر به مهر خبر داد:

جنتی به نظر کمیسیون فرهنگی تن داد/امیدواریم رویکرد سرفراز در سیما کیفی مدارانه باشد

جنتی به نظر کمیسیون فرهنگی تن داد/امیدواریم رویکرد سرفراز در سیما کیفی مدارانه باشد

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي از موافقت وزیر ارشاد با عدم پخش فیلم سینمایی مسئله دار من عصبانی نیستم خبر داد.

حجت الاسلام نصراله پژمان فر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی از ارائه هیچ نوع مشاوره ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مضایقه نمی کند، این کمیسیون نظراتی در خصوص اکران برخی فیلم ها داشت که به وزارت ارشاد اعلام کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که وزارت ارشاد به تذکرات کمیسیون توجه نکند، کمیسیون از جایگاه نظارتی خود برای جلوگیری از تخلفات استفاده خواهد کرد.

عضوکمیسیون فرهنگی اظهار داشت: در مورد فیلم های مسئله دار هم کمیسیون تذکرات مورد نظر را داد و وزیر ارشاد هم اعلام کردند فیلم سینمایی من عصبانی نیستم اکران نخواهد شد.

وی همچنین در مورد تغییر مدیریت صدا و سیما گفت: در صدا و سیما ظرفیت فوق العاده ای وجود دارد، تغییر مدیران اصل ارزشمندی است که می تواند به رشد صدا و سیما کمک کند.

پژمان فر ادامه داد: سرفراز با سابقه، تجربه و فعالیت در شبکه های فرا مرزی می توانند نقش مهمی در ارتقای جایگاه صدا و سیما ایفا کنند.

وی گفت: در دوره آقای ضرغامی توسعه کمی در صدا و سیما اتفاق افتاد و امیدورایم در دوره آقای سرفراز شاهد رویکرد کیفی مدارانه در صدا و سیما باشیم.

کد N572205

وبگردی