آفتاب

متن پیام تسلیت آیت الله سیستانی برای خانواده های شهدای الاحساء عربستان

متن پیام تسلیت آیت الله سیستانی برای خانواده های شهدای الاحساء عربستان

مرجع عالی دینی عراق در پیام تسلیتی که برای خانواده های شهدای حمله تروریستی تکفیری اخیر به عزاداران حسینی در شهر الاحساء عربستان ارسال کرد،با آنها ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  تلویزیون الفرات، آیت الله العظمی سید علی سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق در پی جنایت تروریست های تکفیری در به شهادت رساندن عزاداران حسینی در شهر الاحساء عربستان در هفته گذشته، پیام تسلیتی برای خانواده های شهداء ارسال کرد.

در پیام تسلیت آیت الله سیستانی خطاب به مردم الاحساء به ویژه خانواده های شهدای جنایت تروریستی اخیر آمده است : خداوند اجر و پاداش عظیمی به شما و ما در مصیبت سید و امام ما، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عنایت فرماید، تجاوز وحشیانه ای که برادران شرکت کننده در مراسم سوگواری السبط الشهید(حضرت امام حسین علیه السلام) را در حسینیه المصطفی در روستای الدالوه هدف قرار داد و منجر به شهید و زخمی شدن جمعی از آنها شد، قلب ها را به درد آورد و سبب محزون شدن ما شد، انا لله و انا الیه راجعون.

آیت الله سیستانی در ادامه پیام تسلیت خود آورده است : ما به خاطر این مصیبت بزرگ به شما تسلیت می گوییم و ابراز همدردی می کنیم، و از خداوند مسئلت می نماییم تا قربانیان عزیز را با شهدای کربلا محشور کند و به خانواده های آنها صبر و اجر جزیل عنایت فرماید و مجروحان را شفای عاجل نصیب کند.

خاطر نشان می شود مردم الاحساء عربستان، روز جمعه در مراسمی باشکوه، شهدای جنایت تروریستی اخیر در الدالوه را تشییع کردند، این مراسم در سایه تدابیر امنیتی شدید نیروهای سعودی برگزار شد.

جنایت تروریست های وهابی در به شهادت رساندن جمعی از عزاداران حسینی با موج گسترده خشم شیعیان و محکومیت بین المللی روبرو شده است و از آل سعود خواسته شده است تا درباره این جنایت وحشیانه تحقیق کرده و عاملان ارتکاب این جنایت را محاکمه و مجازات کند.

کد N571394

وبگردی