آفتاب

انتقاد عمران خان از نخست وزیر پاکستان

انتقاد عمران خان از نخست وزیر پاکستان

عمران خان از سیاستمداران مخالف دولت پاکستان، از نواز شریف به دلیل آنکه اعضای خانواده‌اش را در سفرهای خارجی رسمی با خود می‌برد انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری هند، عمران خان،‌ رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان و سیاستمدار مخالف دولت نواز شریف، روز شنبه خطاب به هوادارانش در مقابل پارلمان این کشور به سخنرانی پرداخت.

نواز شریف در حال حاضر به چین سفر کرده و شهباز شریف، برادر کوچکترش و سروزیر استان پنجاب را با خود برده است.

عمران خان در سخنان خود گفت: نواز شریف، نخست وزیر کشور ما سفر رسمی به چین داشته و شهباز شریف، سروزیر استان پنجاب و برادر کوچکترش او را همراهی کرده است. اما چرا پرویز خطاک که وی نیز سروزیر استان خیبرپختون خواه است در این سفر حضور ندارد و هرگز نخست وزیر از او برای همراه کردنش در سفرهای خارجی دعوت نمی‌کند.

شهباز شریف در پاکستان به عنوان یکی از نزدیکترین سیاستمداران به نواز شریف محسوب می‌شود.

اخیرا گزارش شده است که شهباز شریف با ارتش درباره تظاهرات مخالفان دولت چندین نشست داشته است.

عمران خان خاطرنشان کرد: نواز شریف یکی از ثروتمندترین افراد پاکستان است و ثروتش در سایه رهبری وی بر کشور در حال افزایش است.

وی همچنین گفت که خانواده شریف در حال سرمایه‌گذاری در دیگر کشورها هستند اما همزمان از سرمایه‌گذاران خارجی می‌خواهند در پاکستان سرمایه‌گذاری کنند.

عمران خان این اظهارات را در سخنرانی خطاب به هوادارانش در هشتادو هفتمین روز تحصن آن‌ها مطرح کرد و گفت: معترضان پاکستانی تا زمانی که نواز شریف از نخست وزیری کنار نرود به اعتراضاتشان ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

کد N571059

وبگردی