آفتاب

درخواست 245 نماینده مجلس از نهاد‌های جهانی برای توقف جنایات صهونیست‌ها

درخواست 245 نماینده مجلس از نهاد‌های جهانی برای توقف جنایات صهونیست‌ها

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از کلیه نهادهای بین المللی به ویژه اتحادیه بین المجالس درخواست کردند ضمن محکوم کردن اقدامات گستاخانه رژیم صهیونیستی، در مقابل این جرایم و جنایات ایستادگی نموده و با اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز این اقدامات غیر انسانی را متوقف سازند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در پایان جلسه علنی روز  یکشنبه مجلس شورای اسلامی  متن بیانیه 245 نفر از نمایندگان در محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی قرائت شد .

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

رژیم اشغالگر قدس جنایت بارترین شیوه‌های ددمنشانه را در سرزمین مقدس فلسطین، مهد ادیان الهی و مسجد الاقصی این پایگاه مقدس معراج پیامبر اسلام مرتکب شده و می‌شود.

سکوت مرگبار حاکمان مرتجع بر اعمال مجرمانه و وحشیانه گروهک منحرف داعش، این جریان انحرافی و حلقه به گوش استکبار باعث شده رژیم صهیونیستی اقداماتی گستاخانه و هتاکی های نابخشودنی را در مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان انجام داده و می‌دهد و قلوب مسلمانان و آزادیخواهان و صاحبان وجدان بیدار جهان را جریحه دار کرده است.

گرچه ملت غیور فلسطین در پرتو رشادت‌های مومنان به مقاومت اسلامی عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کرده است لیکن افزایش توطئه‌های فرصت طلبانه و تلاش برای اجرای طرح یهودی‌سازی قدس شریف آواره ساختن هزاران نفر از فلسطینیان مظلوم اقتضا می‌کند به دولت‌های اسلامی از خواب غفلت بیدار شده و در مقابل این توطئه‌ها رژیم بی هویت فریاد برآوردند و با ملت مظلوم فلسطین که نیازمند حمایت همه مسلمانان هم صدا و همراه شوند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کلیه نهادهای بین المللی به ویژه اتحادیه بین المجالس انتظار داریم ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع سازوکارهای پیشگیرانه را اتخاذ و در مقابل این جرایم و جنایات ایستادگی نموده و با اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز آن اقدامات غیر انسانی را متوقف سازد.

کد N570441

وبگردی