آفتاب
غضنفرآبادی:

آمریکا هیچگاه نمی‌خواهد و نخواسته حرف حق ایران را بشنود

آمریکا هیچگاه نمی‌خواهد و نخواسته حرف حق ایران را بشنود

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس معتقد است ملت ایران هر توافقی که عزت ملی اسلام‌خواهی و استقلال آنها را مخدوش کند خیانت می‌داند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا ، موسی غضنفرآبادی در نطق میان دستور خود در جلسه‌ی علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: عاشورا یعنی نه به هر قیمت زندگی کردن و زنده ماندن وعاشورا پیام ظلم ستیزی و آزادی خواهی دارد.

وی ادامه داد: در عاشورای سال جاری تعدادی از عزاداران درعربستان توسط وهابیان دست پروده‌ی آل سعود به خاک و خون کشیده شدند که نشان از زنده بودن عاشورا است و انشاء الله طومار ظالمان و جاهلان را درهم خواهد پیچید.

این نماینده مجلس در ادامه به برخی حوادث عاشورای سال 88 نیز اشاره کرد.

غضنفرآبادی همچنین گفت: ملت ما باید مراقبت عافیت طلبان دنیا پرست باشند، چراکه عافیت طلبی آفت بزرگی برای نظام اسلامی است و عافیت طلبان کسانی هستند که امام (ره ) را تحت فشار پذیرش قطعنامه قرار می‌دادند، اما امام (ره) تا وقتی ماشین جنگی دشمن از کار نیفتاد قطعنامه را قبول نکردند.

وی افزود: اینها امروز به جریانی تبدیل شدند که در درنده خویی و کینه توزی و دشمنی و پروری دشمنان نظام را به گردن نیروهای انقلاب و خودی می‌اندازند و به دنبال دسته بندی جدیدی در کشور هستند تحت عنوان گروهی که با آمریکا نرمش نشان می دهد و کنار می‌آید که در نتیجه آن برداشتن تحریم‌ها و حل مشکلات اقتصادی است. اما ملت ایران به خوبی این ترفند و توطئه را شناخته و می دانند تسلیم و سازش و کنار آمدن با استکبار خون آشام آغاز بردگی و ذلت است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با بیان اینکه آمریکا هیچ‌گاه نمی‌خواهد و نخواسته حرف حق و منطق انسانی ایرانی را بشنود تصریح کرد: برای همین است که رساترین فریاد ملت ایران مرگ بر آمریکا است و ملت ما هر توافقی تحت هر عنوان ائم از نرمش قهرمانانه و تنش زدایی و ایجاد روابطه حسنه و آشتی با دشمن اگر عزت ملی اسلام خواهی ، استقلال و آرمان‌های امام و منویات رهبری را مخدوش کند را خیانت به نظام ، شهدا و انقلاب می‌داند.

نماینده مردم بم و ریگان در مجلس در پایان به برخی از مشکلات حوزه‌ی انتخابیه خود اشاره کرد.

انتهای پیام

کد N570238

وبگردی