آفتاب
رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

دبیرخانه دائمی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تشکیل می‌شود

دبیرخانه دائمی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تشکیل می‌شود

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان این‌که به دنبال تشکیل دبیرخانه دائمی برای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستیم، گفت: ، تصمیم کلی مجموعه بر این است که با ایجاد دبیرخانه‌ای دائمی از به وجود آمدن اخلال در برنامه‌ها و مصوبات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جلوگیری کند.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اظهار کرد: خوشبختانه جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به طور مرتب برگزار می‌شود و کمیته‌های انتخاباتی و کمیته‌های استانی، سیاسی، مالی و دیگر کمیته‌های مربوطه به انتخابات فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان این‌که ساماندهی شورای هماهنگی استان‌ها از برنامه‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس دهم است، خاطرنشان کرد: ما در شورای هماهنگی به دنبال سازوکاری مشخص برای شورای هماهنگی استان‌ها هستیم تا بتوانیم در همه استان‌ها بتوانیم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را ساماندهی کنیم.

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنین با بیان این‌که به دنبال ایجاد دبیرخانه‌ای دائمی برای شورای هماهنگی هستیم، گفت: از آنجایی که فعالیت‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حال گسترش است و تاکنون نیز دبیرخانه این شورا دبیرخانه دوره‌ای بوده است، تصمیم کلی مجموعه بر این است که با ایجاد دبیرخانه‌ای دائمی از به وجود آمدن اخلال در برنامه‌ها و مصوبات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جلوگیری کند.

حکیمی‌پور در ادامه با اشاره به برنامه‌های حزب اراده ملت ایران برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در حزب اراده ملت ایران همواره در چارچوب سیاست‌های کلی فعالیت‌های حزبی را ساماندهی می‌کنیم. در آستانه نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در حزب توسعه دفاتر استانی را به عنوان اولویت اصلی خود انتخاب کرده‌ایم.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران افزود: با توجه به این‌که از سال آینده ماراتن انتخاباتی برای مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود به دنبال این هستیم تا پیش از پایان سال و برگزاری کنگره «حاما» در استان‌هایی که فاقد دفاتر استانی هستیم هر چه سریعتر دفاتر حزب را تاسیس کنیم.

وی در پایان با بیان این‌که در آستانه نزدیک شدن به انتخابات مجلس به دنبال راه‌اندازی یک تریبون برای حزب اراده ملت ایران هستیم، گفت: در گذشته و در دوران اصلاحات مجوزی به نام روزنامه اصلاحات داشتیم. اکنون در حزب دو دیدگاه در مورد تریبون حزب وجود دارد؛ گروهی معتقدند که ما باید مجوز قبلی خود را احیا کنیم و عده‌ای دیگر بر این باورند که نشریه‌ای به نام موج بیداری که متعلق به یکی از اعضای حزب است و در گستره استانی و محدوده شمال غرب کشور منتشر می‌شود را گسترش داده و به ارگانی غیررسمی برای حزب اراده ملت ایران تبدیل کنیم.

انتهای پیام

کد N569391

وبگردی