آفتاب
کمال الدین پورموذن در گفت و گو با ایلنا:

افراط و تفریط‌های ضرغامی در مورد احمدی‌نژاد زیاد بود / استهزای شخصیت‌ها و اقوام، کارنامه ضرغامی است

افراط و تفریط‌های ضرغامی در مورد احمدی‌نژاد زیاد بود / استهزای شخصیت‌ها و اقوام، کارنامه ضرغامی است

امیدواریم صدا و سیما با ریاست جدید از افراط و تفریط‌ها و دامن زدن به برخی از مسائل جناحی و به استهزا کشیدن اقوام جلوگیری کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم صدا و سیما با ریاست جدید از افراط و تفریط‌ها و دامن زدن به برخی از مسائل جناحی و به استهزا کشیدن اقوام جلوگیری کند.
کمال‌الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا و در پاسخ به این سوال که روند مدیریت 10 ساله آقای ضرغامی را با توجه به انتقادات بسیاری که به ایشان وارد می‌کنند، چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: بهره‌وری در کشورمان حداکثر 4 سال است و پس از سپری شدن 4 سال مدیران به واسطه اینکه هر آنچه در توان و برنامه دارند را اجرا قرار می‌دهند راندمان و مطلوبیت کارشان کم می‌شود و این موضوع شامل مدیریت آقای ضرغامی می‌شود.
نماینده مردم اردبیل افزود: آقای ضرغامی شاید 4 سال اول مطلوب کار کرده باشد اما بعد از 4 سال نقدهای بسیاری بر ایشان مطرح است؛ از جمله افراط و تفریط‌های زیادی که در خصوص شخص آقای احمدی‌نژاد داشتند و همچنین مدیریت جریانات انتخابات 88.
وی ادامه داد: استهزا و مسخره کردن شخصیت‌ها و برخی اقوام در صدا و سیما و همچنین استهزا قوه مجریه و مقننه از کارنامه مدیریت قبلی صدا و سیما بود. کارنامه آقای ضرغامی نکات مثبت هم داشت اما شامل نقاط منفی عدیده‌ای می‌شد که امیدوارم رئیس جدید این بساط بی‌مهری به نمایندگان، دولت و حقوق شهروندی را به اتمام برساند و همه آحاد ملت را به یک نگاه عدالت و جریانات فکری که در قالب نظام حرکت می‌کنند، ببیند.
این عضو فراکسیون رهروان مجلس با بیان اینکه صدا و سیما باید از صاحب‌نظرهای همه جریان‌های فکری استفاده کند و واقعا یک رسانه ملی محسوب شود، گفت: صدا و سیما نباید رسانه‌ای برای گروه، باند و یا جناح خاصی باشد و سعی کند با فرهنگ‌سازی و به کار بردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تحقق حماسه اقتصادی بدون در نظر گرفتن گروه خاصی تمام ظرفیت خودش را به منصه ظهور برساند.
پیرموذن اظهار داشت: هر گونه تردید، ظرفیتی است برای راندمان کار و این را باید به فال نیک بگیریم. آقای سرافراز علیرغم محدودیت‌های بین‌المللی صدا و سیما کشور خصوصا در مسائل برون‌مرزی کارنامه درخشانی داشته و امیدوارم از همه آن استراتژی‌هایی که دولت مصمم است و برای اعتدال در نظر گرفته است برای خودش کارنامه درخشانی بسازد.
وی با بیان اینکه آقای سرافراز را شخصی بدون حاشیه سیاسی می‌شناسم ادامه داد: من ایشان را انسانی غیرجناحی می‌شناسم و کسانی که با او کار کرده‌اند اقدامات موثر و مدیریت خوبی را از ایشان دیده بودند که امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند.
نماینده مردم اردبیل در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها فکر می‌کنند صدا و سیما به فتنه 88 دامن زده است و در آن زمان نتوانست به موقع این جریان را مدیریت کند، خاطرنشان کرد: شاید بهتر از این می‌توانستند این موضوع را جمع کنند و در آن زمان شاید با مدیریت بهتر ارزش های انسانی افزایش پیدا کند.

 

کد N569018

وبگردی