آفتاب

تماس تلفنی احمدی‌نژاد با سیدمحمد خاتمی؟

تماس تلفنی احمدی‌نژاد با سیدمحمد خاتمی؟

یک عضو بنیاد باران گفت: دفتر محمود احمدی‌نژاد تماسی را با دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی لیدر اصلاح‌طلبان داشته اما هیچ حساسیت و واکنشی نسبت به این تماس‌ها از طرفین نشان داده نشده است.

به گزارش ایسنا، سیدحسن رسولی در گفت‌وگو با ایسکانیوز اظهار کرد: جریان سیاسی اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های شاخص این جریان همچون حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی، عارف و ... هوشمندتر از آنند که بازیگر چنین کارگردانی همچون احمدی‌نژاد شوند و هیچگاه تلاش‌های وی در زمینه جلب نظر جریان اصلاح‌طلب به سوی خود به سرانجام نخواهد رسید و شاید طیف‌های کوچک، بی‌نام و نشان و مدعی این جریان سیاسی جذب عناصری با جاذبه‌های مالی - انتخاباتی احمدی‌نژاد شوند اما استراتژی همگرایی وی با اصلاح‌طلبان یک سرنوشت منتهی به شکست است.

عضو بنیاد امید ایرانیان درباره دیدارها و ارائه درخواست از سوی احمدی‌نژاد با برخی شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: وی شخصاً یا با واسطه با برخی چهره‌های اجتماعی و فرهنگی اصلاح‌طلب تماس گرفته و از آنها درخواست کرده تا در انتخابات آینده در لیست انتخاباتی وی قرار گیرند.

وی به تماس‌های اخیر احمدی‌نژاد با چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلب اشاره و خاطرنشان کرد: دفتر وی تماسی را با دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی لیدر اصلاح‌طلبان داشته اما هیچ حساسیت و واکنشی نسبت به این تماس‌ها از طرفین نشان داده نشده است.

انتهای پیام

کد N568714

وبگردی