آفتاب

پوتین از عشق می‌گوید

پوتین از عشق می‌گوید

ایسنا نوشت:

رئیس جمهوری روسیه که به عشق به تاریخ و ژئوپولیتیک مشهور است، در سخنرانی خود در "انجمن جغرافیایی روسیه" ابعاد جدیدی از شخصیتش را فاش کرد و درباره فلسفه‌اش از عشق به قدرت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از راشاتودی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت: معنای کل زندگی و وجود ما عشق است؛ عشق به خانواده، عشق به کودکان و عشق به سرزمین مادری. این پدیده‌ای پیچیده است که در قلب هر رفتار نهان است. امیدوارم که اقداماتم عشق به سرزمین مادری را تحکیم بخشد.

وی افزود: دقیقا این اولویتی است که تمام ما باید به دنبال آن برویم و من اطمینان دارم که موفق خواهیم شد.

نیویورک تایمز نوشته است: سخنان پوتین بسیار حسرت بار به نظر می‌رسد چرا که وی بیش از سی سال متاهل بود و شایعاتی درباره روابطش با معشوقه‌ای جوان زمانی بار دیگر به گوش رسید که وی از همسرش جدا شد.

تفکرات پوتین درباره عشق با خبر دیگری از وی همراه شد. مجله آمریکایی ادووکیت (Advocate) رئیس جمهوری روسیه را به عنوان "شخص سال" معرفی کرد. با این حال منتقدان همواره دولت روسیه را به نادیده گرفتن خشونت و تبعیض علیه همجنس گرایان متهم می‌کنند.

رئیس جمهوری روسیه با رد این اتهامات در جمع خبرنگاران گفت که وی شخصا دوستان هم جنس‌گرا دارد و به حامیان روسی "التون جان" اشاره کرد.

5252

کد N568065

وبگردی