آفتاب

لیبرمن: ورود اعضای کنست به مسجدالاقصی "حماقت سیاسی" است

لیبرمن: ورود اعضای کنست به مسجدالاقصی "حماقت سیاسی" است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به‌ شدت وزرا و اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را که ظرف روزهای اخیر به مسجدالاقصی یورش برده‌اند، به باد انتقاد گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "آویگدور لیبرمن"، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو "صدای اسرائیل" اعلام کرد: ادامه تلاش‌های برخی از وزیران و اعضای کنست برای ورود به مسجدالاقصی ضرر زیادی به تلاش‌های پلیس اسرائیل و نیروهای امنیتی برای آرام کردن اوضاع در شهر قدس می‌زند و همچنین فضای تمام منطقه را متشنج می‌کند و این تلاش‌ها امنیت را برای شهر قدس به ارمغان نخواهد آورد.

وی این اقدامات مقامات اسرائیلی را "حماقت سیاسی" خواند و گفت: آن‌ها برای آنکه نامی را به ‌دست آورند، دست به این کار می‌زنند و این اقدامات نشان‌دهنده کم‌تجربگی آن‌هاست.

لیبرمن گفت: هدف سیاست‌مداران از این اقدامات تلاش برای به‌دست آوردن دستاوردهای سیاسی و کسب شهرت است و این اقدامات با هدف سود سیاسی بی‌ارزش و حضور در رسانه‌ها و سوء‌استفاده از اوضاع کنونی صورت می‌گیرد.

راست‌گراهای تندرو در کنست اخیراً تحت حمایت شدید نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به صورت مکرر به مسجدالاقصی یورش برده و جوانان فلسطینی نیز با پرتاب سنگ به سمت سربازان این رژیم پاسخ آن‌ها را داده‌اند.

انتهای پیام

کد N566163

وبگردی