آفتاب

امارات: اقدامات اسرائیل در مسجدالاقصی به انتفاضه سوم می‌انجامد

امارات: اقدامات اسرائیل در مسجدالاقصی به انتفاضه سوم می‌انجامد

وزیر خارجه امارات نگرانی خود را نسبت به این مسئله مطرح کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس به‌ ویژه هتک حرمت مسجد‌الاقصی به انتفاضه سومی بیانجامد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، "عبدالله بن زاید"، وزیر خارجه امارات در دیدار با تعدادی از سفیران کشورهای عضو شورای امنیت گفت: زمان آن فرا رسیده است که خشونت‌های اسرائیل در قدس متوقف شود و همه ما باید با تمامی راه‌های ممکن برای تحقق این مسئله تلاش کنیم.

وی افزود: ما نگرانی عمیق خود را نسبت به تحولات اخیر و هتک حرمت مسجدالاقصی توسط نیروهای اسرائیلی اظهار می‌کنیم.

وی در بیانیه‌ای عنوان داشت: امارات بخشی از ائتلاف مبارزه با تروریسم در جهان است، اما کشتارها و آواره کردن مردم که توسط اسرائیل صورت می‌گیرد، ماموریت ما را برای ایجاد منطقه امن دشوار می‌سازد.

در همین حال، یک مقام مسئول در وزارت خارجه کویت اعلام کرد که کشورش به شدت ادامه تجاوزهای رژیم صهیونیستی در حق مسجدالاقصی و هتک حرمت مقدسات را محکوم می‌کند.

وی از جامعه بین‌الملل خواست تا با جدیت با تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی برخورد و مقابله کند.

اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی در حالی صورت می‌گیرد که "ران پروسور"، فرستاده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به تازگی شورای امنیت را به سکوت در مقابل آنچه اقدامات خشونت‌طلبانه فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی خوانده، متهم کرده است.

به تازگی ران پروسور، نامه‌ای مضحک خطاب به اعضای شورای امنیت نوشته و در آن مدعی شده است که شورای امنیت باید اقدامات فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی را محکوم کند!

وی در اظهارات عجیب خود از شورای امنیت به خاطر بی‌تفاوتی نسبت به "حملات فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی" انتقاد کرده است.

انتهای پیام

کد N566007

وبگردی