آفتاب

هروی: عدم توزیع ناعادلانه امکانات ورزشی در مناطق کم برخوردار مرود انتقاد است

هروی: عدم توزیع ناعادلانه امکانات ورزشی در مناطق کم برخوردار مرود انتقاد است

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از عملکرد مسئولین حوزه ورزش و جوانان گفت: برخی مناطق از گردونه اعتبارات در حیطه ورزش و جوانان کاملا خارج شده است و مسئولان این حوزه وظیفه‌ای بر گردن خود نمی‌بینند.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، با بیان اینکه عدم توزیع ناعادلانه امکانات ورزشی در استان‌ها یک موضوع مورد انتقاد است گفت: در جلسه‌ای که سه‌شنبه (20 آبان) با حضور محمود گودرزی برگزار خواهد شد، علت عدم توزیع ناعادلانه امکانات ورزشی در مناطق کم برخوردار از وزیر ورزش و جوانان پرسیده می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: متاسفانه آنچه شاهد هستیم درگیری حوزه ورزش و جوانان با مسائل جدی و عدم رسیدگی به وضعیت تجهیزات و امکانات ورزشی برای مناطق کم برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از مناطق کشور از گردونه اعتبارات در حیطه ورزش و جوانان کاملاً خارج شده است، عنوان کرد: متأسفانه مسئولان نه تنها توجهی به این موضوع ندارند بلکه وظیفه توزیع عادلانه امکانات را به طور کل از حیطه وظایف خود خارج کرده‌اند.

برخی روستاها از ابتدایی‌ترین وسایل ورزشی محروم هستند

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه علیرغم توسعه صنعت ورزش در کلان شهرهای کشور، برخی از روستاها تا کنون از ابتدایی‌ترین وسایل ورزشی نیز برخوردار نشده‌اند از این رو اگر قرار است وزارت ورزش توزیعی ناعادلانه در این زمینه داشته باشد بهتر است اصلاً این وزارتخانه وجود نداشته باشد.

هروی همچنین با بیان اینکه وزیر باید نسبت به وضعیت موجود وزارت ورزش و عدم رسیدگی به مناطق دوردست و کم برخوردار پاسخگو باشد، گفت: وزیر باید پاسخ دهد که علت عدم توزیع عادلانه امکانات، اعتبارات و تجهیزات در حوزه ورزش چیست و چرا میان سطح توزیع و توسعه امکانات در مناطق مختلف تا این حد تفاوت وجود دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا کنون نیز بارها چه از طریق تذکر در صحن علنی و چه مکاتبه و برگزاری جلسات متعدد این مسائل را به وزیر گوشزد کرده‌ام اما متأسفانه تاکنون حرکتی در جهت رفع این مشکلات مشاهده نشده است.

انتهای پیام

کد N565988

وبگردی