آفتاب
جمشیدی خبر داد:

تولید روزانه ۲۰ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی در پالایشگاه کرمانشاه/ اجرای طرح جامع افزایش کمی و کیفی تولیدات

تولید روزانه ۲۰ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی در پالایشگاه کرمانشاه/ اجرای طرح جامع افزایش کمی و کیفی تولیدات

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۲۰ هزار بشکه نفت در این پالایشگاه به انواع فرآورده های نفتی تبدیل می شود.

صید محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به منظور دستیابی به تولید بیشتر فرآورده های نفتی و صادرات این فرآورده ها، طرحی در پالایشگاه نفت کرمانشاه اجرا خواهد شد که در حال حاضر در مرحله مطالعات اولیه قرار دارد.

وی افزود: مطالعاتی در خصوص طرح مذکور، در سال ۸۴ نیز انجام شد، اما با توجه به گذشت زمان و تغییر شرایط، نیازمند مطالعات جدید هستیم.

جمشیدی گفت: از جمله اهدافی که از اجرای این طرح به دنبال آن هستیم، دستیابی به تولید بیشتر و نیز صادر کردن فرآورده های نفتی است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه خاطر نشان کرد: یکی از سیاست های مد نظر وزارت نفت جلوگیری از خام فروشی است و پالایشگاه کرمانشاه نیز در حال حاضر انواع فرآورده های نفتی و نیز فرآورده مورد نیاز کارخانجات و صنایع را تولید می کند.

جمشیدی از تبدیل روزانه ۲۰ هزار بشکه نفت به انواع فرآورده ها خبر داد و افزود: همه ما باید با تلاش و خود باوری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی گفت: باید با عزمی ملی و یک حرکت جهادی در مسیری حرکت کنیم که با تکیه بر توان داخلی، کشور را از وابستگی کالایی خارج کرده و بتوانیم اقلام مورد نیاز را خودمان تولید کنیم.

   

 

کد N564939

وبگردی