آفتاب
سردار محمدرضا نقدی در مراسم گرامیداشت 13 آبان؛

مذاکره با آمریکا برای اتمام حجت و روشن شدن حقیقت است

مذاکره با آمریکا برای اتمام حجت و روشن شدن حقیقت است

مکتب حسین نزد تمام ملت‌های مسلمان و آزاده وجود دارد. به‌زودی شاهد خواهیم بود ملت ایران دست در دست مردم فلسطین در بیت‌المقدس نماز می‌گذارند و از روی جنازه اسراییل عبور خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان ما همان طور که در 13 آبان 57 و دانشجویان‌مان در سال 58 انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند امروز یک بار دیگر جوانان و ملت ما آن را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم گرامیداشت 13 آبان گفت: اگر مذاکره و صحبتی با آمریکا و کشورهای غربی می‌شود برای اتمام حجت و روشن شدن حقیقت با دشمن و یزید زمانه است و به هیچ وجه ایران مسیر سازش را طی نمی‌کند.

نقدی ادامه داد: 1400 سال است که ملت ایران پای مکتب امام حسین (ع) نشسته است و دشمن بداند که تا آخر این راه پیمودنی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که مکتب حسین نزد تمام ملت‌های مسلمان و آزاده وجود دارد، به مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: به‌زودی شاهد خواهیم بود ملت ایران دست در دست مردم فلسطین در بیت‌المقدس نماز می‌گذارند و از روی جنازه اسراییل عبور خواهند کرد.

سردار محمدرضا نقدی در پایان گفت: جوانان ما همان طور که در 13 آبان 57 و دانشجویان‌مان در سال 58 انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند امروز یک بار دیگر جوانان و ملت ما آن را گرامی داشتند.

کد N563761

وبگردی