آفتاب

هتک حرمت ساحت مقدس مسجد الاقصی این بار از سوی نائب رئیس کنست

هتک حرمت ساحت مقدس مسجد الاقصی این بار از سوی نائب رئیس کنست

معاون رئیس کنست رژیم صهیونیستی که از نمایندگان حزب راستگرای لیکود به شمار می‌رود، در نخستین ساعات صبح امروز (یکشنبه) تحت تدابیر شدید امنیتی وارد مسجد مبارک الاقصی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شاهدان عینی، دهها نفر از نمازگزاران فلسطینی که در جریان ورود موشه فیگلن در مسجد الاقصی حضور داشتند، با شعارهای الله اکبر اعتراض خود به ورود وی را نشان دادند.

فعالان فلسطینی همچنین تصاویری از حضور فیگلن در داخل صحن‌های مسجد الاقصی را بر روی صفحات پایگاه‌های ارتباط جمعی قرار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فیگلن از زمانی که پیش نویس قانونی را به کنست صهیونیستی ارائه داد که به موجب آن باید مسئولیت نظارت بر مسجد الاقصی از دولت اردن به رژیم صهیونیستی منتقل شود، هر هفته با ورود به مسجد الاقصی سعی در جلب توجه افکار عمومی جامعه صهیونیستی و تحریک احساسات مسلمانان را دارد.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اشاره به ورود نمایندگان تندروی صهیونیستی به مسجد الاقصی، از کنست این رژیم خواسته بود به منظور برقراری آرامش در قدس از تکرار این حوادث جلوگیری کند.

انتهای پیام

کد N562794

وبگردی