آفتاب

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پی اعتراض به تجاوزگری جدید رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«هنوز دیر زمانی از ددمنشی صهیونیستی در غزه نگذشته است که پرونده‌ای دیگر از تجاوزگری صهیونیست‌ها در قدس باز شده و گویی قرار نیست که این قوم لجوج و عنود و پیمان شکن رفتار نفرت‌آلود خود را مهار کند.

داستان تقسیم‌بندی زمانی حضور فلسطینی‌ها در مسجدالأقصی که ظاهرا با شگردی جدید در پی ضربه زدن به ساحت و جایگاه قبله اول مسلمین است، نشان از یک توطئه آشکار دارد که یهودیان افراطی بازی خورده، مجری آن بوده و سران صهیونیستی کارگردان پشت صحنه این بازی خطرناک.

اگرچه فلسطینی‌های غیور با اقدام به جا و کوبنده و تأدیب خاطیان این رفتار تجاوزکارانه، درسی به یادماندنی به صهیونیست‌ها دادند، ولی باید به این نکته توجه داشت که اولا نمونه‌هایی از این دست وحشی‌گری غیرمدنی از سوی صهیونیست‌ها تمامی ندارد، بویژه در زمانی که ضربه زدن به مسجدالأقصی هدف اصلی است و ثانیا کشورهای عربی و اسلامی نباید نسبت به این ماجراجوئی‌های کور و ناپسند، سکوت نمایند و ثالثا سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای مدعی غربی لازم است تا افسار این ددمنشی را گرفته و این موجود پاره زنجیر را مهار تا دامن خود آن‌ها را نگیرد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، هر گونه تعدی و بی‌احترامی بهقبله اول مسلمین را محکوم و از عکس‌العمل بجا و هوشمندانه فلسطینی‌ها در مجازات طراحان این تکاپوی صهیونی، حمایت می‌کند و از تمام مسلمانان و آزادگان جهان می‌خواهد تا با هوشیاری و اقدام شایسته، صهیونیست‌ها را از ارتکاب اقدامات اضافی بر حذر داشته و بر اقدام عملی و سرنوشت‌ساز در حفظ و حراست از قدمگاه انبیاء الهی و معراجگاه حضرت پیامبر (ص) بویژه در ایام سوگواری سرور آزادگان جهان تأکید می‌نماید.

والسلام

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین

11 آبان 93 هشتم محرم 1435»

انتهای پیام

کد N562354

وبگردی