آفتاب

شکایت از کارمند یک شرکت اینترنتی به خاطر یک اشتباه

شکایت از کارمند یک شرکت اینترنتی به خاطر یک اشتباه

رفتار سهوی کارمند یک شرکت اینترنتی مشکل ساز شد.

به گزارش ایران، رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار داشت: چندی پیش در پی شکایتی مبنی بر اینکه شخصی با خریداری اشتراک یکساله اینترنت با حجم 65 گیگا بایت از یکی از شرکت‌های ISP و با توجه به اینکه بیش از 3 گیگ از اینترنت استفاده نکرده بودم اعتبار حجم اینترنتی تمام شده است، پلیس وارد عمل شد.
سرهنگ «محمد قاسملو» تصریح کرد: با بررسی تخصصی توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد که یک نفر از اشتراک مالباخته استفاده کرده که با احضار وی به این پلیس اعلام کرد در شرکت مشغول به کار است که هنگام کار، تماس‌هایی از جانب مشترکان انجام می‌گیرد و برای اینکه تست کند آیا مشکل قطعی اینترنت از طرف ISP است یا خیر که با گرفتن شماره مشترک با مودم خود تست می‌کرد.
این مقام پلیسی افزود: در ادامه اظهارات متهم با وجود اینکه خودش اشتراک اینترنت داشت پس از اطمینان از صحت آن فراموش کرده تنظیمات مودم را به حالت اولیه برگــــــــــرداند و حالا حاضر است همه خسارت را به مشترک برگرداند و پرونده با دریافت همه خسارات وارده و رضایت شاکی توسط متهم مختومه شد.
رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، بدون اجازه کاربران حق استــــفاده از پهنای باند آنها را نداشته و برابر ماده 5 قانون جرایم رایانه‌ای به مجازات حبس یا جزای نقدی یا هر دو برابر قانون فوق محکوم خواهند شد.
به خاطر داشته باشیم رعایت حریم خصوصی افراد در فضای مجازی، از مهمترین اولویت‌های اخلاقی و اجتماعی کاربران نسبت به همدیگر است.
کد N560789

وبگردی