آفتاب

شرکت سه تیم از دانشگاه فردوسی در مسابقات ملی شناورهای هوشمند

شرکت سه تیم از دانشگاه فردوسی در مسابقات ملی شناورهای هوشمند

عضو تیم آتراتوس گفت: سه تیم از دانشگاه فردوسی مشهد در مسابقات ملی شناورهای هوشمند شرکت کرده بودند که با کمبود بودجه از سوی دانشگاه مواجه شدند.

جواد محمدیان، در گفت‌وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، با بیان اینکه سومین دوره از مسابقات توسط دانشگاه شریف تهران برگزار شده بود، اظهار کرد: با وجود اینکه تیم آتراتوس تنها 40 درصد بودجه را دریافت کرده بود اما توانست به خوبی با 30 تیم شرکت کننده دیگر رقابت کند.

وی با بیان اینکه اگر دانشگاه بیشتر کمک می‌کرد، عملکرد گروه بهتر بود، افزود: در روزهای آخر پیش از شروع مسابقات، نیاز به یک استخر برای امتحان شناور بود اما متاسفانه به دلیل ناهماهنگی‌های دانشگاه، استخر در اختیار گروه قرار نگرفت.

عضو تیم آتراتوس سطح مسابقات را متوسط رو به بالا دانست و گفت: مسابقات امسال در دو بخش دستی و هوشمند بوده که گروه آتراتوس در هر دو بخش شرکت کرده و احتمالا یکی از نتایج اول تا سوم را در بخش هوشمند به دست آورد.

محمدیان خاطرنشان کرد: در این مسابقه افراد غیردانشجو و مسن نیز شرکت کرده بودند که از نظر توان مالی با دیگر دانشجویان شرکت کننده، یکسان نبودند؛ این امر اعتماد به نفس دانشجویان را کم می‌کرد.

وی با بیان اینکه محل برگزاری رقابت‌ها در دریاچه پارک ارم تهران بود، تصریح کرد: اختتامیه این مسابقات، هفته آینده در بندرعباس و با معرفی 6 تیم برتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N560551

وبگردی