آفتاب

العبادی: با تمام قدرت به جنایت داعش در الانبار پاسخ می‌دهیم

العبادی: با تمام قدرت به جنایت داعش در الانبار پاسخ می‌دهیم

نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه جنایت داعش و گلوله باران افراد عشیره البونمر در استان الانبار سرپوشی بر شکست‌های آنان است، اعلام کرد: جنایات آنان را با تمام قدرت پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنایات داعش و کشتار تعدادی از افراد عشیره البونمر در استان الانبار از سوی آنان، به خوبی نشان می‌دهد که این تروریست‌ها برای خونریزی‌ و هتک حرمت عراقی‌ها و دیگران هیچ تفاوتی قائل نیستند.

وی همچنین افزود: این گونه جنایات چیزی نیست جز سرپوشی بر شکست‌های آنان.

حیدر العبادی همچنین از نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی خواست تا برای خارج کردن جنایتکاران داعش از منطقه و قصاص آن‌ها تمام تلاش خود را بکنند.

وی افزود: افراد مسلح داعش بعد از اینکه 30 تن از افراد عشیره البونمر را در منطقه‌ حی البکر ربودند، به بهانه مخالفت با داعش آن‌ها را در استان الانبار گلوله باران کردند.

از سوی دیگر صباح کرحوت، رئیس شورای الانبار از آمریکا، سازمان ملل و اتحادیه اروپا خواست تا برای کمک به خانواده‌های آواره‌ای که به خاطر اقدامات داعشی‌ها امکان ارسال کمک به آن‌ها وجود ندارد هر چه سریعتر مواد غذایی و دارویی مورد نیاز را ارسال کنند.

وی افزود: خانواده‌هایی که به الانبار مهاجرت کرده‌اند به علت تسلط تروریست‌های داعش بر بیشتر شهرهای استان و قطع راه‌های ارتباطی با شهرها، در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند.

انتهای پیام

کد N560105

وبگردی