آفتاب

مدیر مالی اموال شرکت را به حساب خود ریخت!

مدیر مالی اموال شرکت را به حساب خود ریخت!

زني که به عنوان مدير مالي و اداري يک کارخانه توليدي در مشهد فعاليت مي کرد به اتهام کلاهبرداري يک ميليارد و ۲۰۰ميليون توماني با جعل فاکتورهاي خريد گوجه فرنگي دستگير شد.

خراسان نوشت:



زني که به عنوان مدير مالي و اداري يک کارخانه توليدي در مشهد فعاليت مي کرد به اتهام کلاهبرداري يک ميليارد و ۲۰۰ميليون توماني با جعل فاکتورهاي خريد گوجه فرنگي دستگير شد.




رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي، درباره اين ماجرا گفت: در پي اعلام شکايت نماينده حقوقي يک کارخانه توليد رب مبني بر صدور فاکتورهاي جعلي و کلاهبرداري، تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري براي اين پرونده در دستورکار قرار گرفت.




سرهنگ کارآگاه بيدمشکي افزود: بررسي هاي مدارک موجود از دخالت مدير مالي کارخانه مذکور خبر مي داد، بنابراين متهم که از سال ۹۰ در اين کارخانه مشغول به کار بود، دستگير و بازجويي از اين زن آغاز شد. وي با اشاره به اعترافات متهم گفت: اين زن با فاکتورها و قبض هاي جعلي با عنوان خريد محصول گوجه فرنگي براي کارخانه به نام فرد ديگري که از او به عنوان فروشنده ياد شده است، نام وي را در فهرست طلبکاران کارخانه قرار مي داد و پس از دريافت وجوه مذکور، پول ها را به نام او به حساب بانکي واريز و در فرصت مناسب مبالغ را به حساب بانکي خود و يا بستگانش منتقل مي کرد.





کد N559875

وبگردی