آفتاب

فومنی:‌ امام حسین(ع) سردار اصلاحات بود

فومنی:‌ امام حسین(ع) سردار اصلاحات بود

رییس جبهه مردمی اصلاحات گفت:‌ امام حسین(ع) سردار اصلاحات بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد زارع فومنی در همایش استکبارستیزی دانشجویان تهران اظهار کرد:‌ من اصلاح‌طلبی هستم که واهمه ندارم بگویم اصلاح‌طلبم چون امام حسین(ع) سردار اصلاحات بود. بعضی‌ها نگویند فقط اصولگرایی ارزش است، بلکه اصلاح ‌طلبی هم ارزش به حساب می‌آید و اصولگرایی که اصلاح‌طلب نباشد اصولگرا نیست.

وی افزود: ما نباید ارزش‌ها را از بین ببریم و در مقابل هم صف بکشیم، بلکه همه باید زیر یک پرچم حرکت کنیم. شعار مرگ بر آمریکا متعلق به گروه خاصی نیست.

وی با اشاره به این‌که همه باید تابع ولایت فقیه باشند یادآور شد: دنیا باید بداند که ما تابع ولی فقیه هستیم و هر فرمانی که حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بدهند اجرا خواهیم کرد. همان‌طور که رهبری فرمودند بگذاریم دولت کارش را بکند و آنقدر در مسیرش سنگ اندازی نکنیم. آنقدر رییس جمهور را تخریب نکنیم و به 17 میلیون رایی که مردم به روحانی دادند احترام بگذاریم.

فومنی در پایان اظهار کرد: در مساله هسته‌ای هرچه رهبری بفرمایند انجام خواهد شد و این مساله مستقیما از سوی مقام معظم رهبری و دستگاه‌های امنیتی نظارت می شود. من رهبری باهوش‌تر از مقام معظم رهبری سراغ ندارم؛ چرا که ایشان از امام آموختند باید با استکبار جنگید.

انتهای پیام

کد N559696

وبگردی