آفتاب
رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

امید به آمریکا با تدبیرسازگار نیست

امید به آمریکا با تدبیرسازگار نیست

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: اگر کم کاری دولت سازندگی و اصلاحات نبود مرزهای استراتژیک ما در آمریکای جنوبی و آفریقا بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ودود حیدری در همایش استکبار ستیزی دانشجویان تهران که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد اظهار کرد: مخاطب این برنامه نظام سلطه و همچنین خوشبینان به این نظام است یعنی کسانی که خواب بازگشت آمریکا را دیده و امیدوارند روزنه‌ای به سوی شیطان بزرگ باز کنند.

وی درادامه گفت: دانشجویان خط امام سفارت آمریکا را برای دوره کوتاهی اشغال نکردند، بلکه اشغال سفارت برای یک دوره طولانی با تشکیل حکومت اسلامی مد نظر است. خط مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد مگر می شود 60 سال دشمنی را فراموش کرد و یا می‌توان رفتار از بالا به پایین مسئولان آمریکایی را فراموش کرد.

حیدری در ادامه با بیان این‌که یکی دو سال است فضای کشور با کلمه مذاکره مانوس شده است، اظهار کرد: در صدر اسلام هم مذاکره انجام می‌گرفت پس از جنگ تحمیلی نیز با صدام مذاکره شد بنابراین مذااکره همواره وجود داشته است اما نباید فراموش کرد مذاکرات جاری صرفا در موضوعات هسته‌ای است وسایر مسائل به آمریکا ربطی ندارد. ما اجازه نمی‌دهیم کسی از این خط عبور کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی همچنین اظهار کرد: ما به دشمن خوشبین نیستیم و در مذاکرات باید به دنبال حفظ منافع ملی و سرمایه‌های انقلابی خود باشیم سرمایه‌های انقلابی ما اکنون در مرزهای لبنان ، یمن ، سوریه و عراق قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به این که امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست افزود: اگر کم کاری دولت سازندگی و اصلاحات نبود مرزهای استراتژیک ما در آمریکای جنوبی و افریقا بود.

انتهای پیام

کد N559550

وبگردی