آفتاب
حاشیه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم /6/

توصیه لاریجانی در مورد وزیر پیشنهادی علوم چه بود؟

توصیه لاریجانی در مورد وزیر پیشنهادی علوم چه بود؟

من از شما می‌خواهم که در این مورد رفع ابهام کنید چراکه زمانی که ما برای کسب تکلیف پیش شما آمدیم شما توصیه به کمک به نظام و رهبری و انقلاب کردید و تصمیم گیری را به خود نمایندگان واگذار کردید اما امروز می‌شنویم که شما مخالفید من از شما می‌خواهم که برای حفظشان مجلس در این مورد رفع ابهام بفرمایید.

در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت که به عنوان نماینده موافق از علی لاریجانی خواست که در مورد نظر خود در مورد وزیر پیشنهادی رفع ابهام کند که لاریجانی با خنده نظر الیاس نادران در مورد مخالف بودنش با نیلی را رد کرد.



به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز صبح مجلس؛ الیاس نادران در بخشی از صحبت‌های خود به عنوان نماینده مخالف اعلام کرد که رییس مجلس نیز با وزیر پیشنهادی مخالف است. غلامعلی جعفرزاده نماینده موافق وزیر نیز در پایان نطق خود خطاب به رییس مجلس گفت: من از شما می‌خواهم که در این مورد رفع ابهام کنید چراکه زمانی که ما برای کسب تکلیف پیش شما آمدیم شما توصیه به کمک به نظام و رهبری و انقلاب کردید و تصمیم گیری را به خود نمایندگان واگذار کردید اما امروز می‌شنویم که شما مخالفید من از شما می‌خواهم که برای حفظشان مجلس در این مورد رفع ابهام بفرمایید.



علی لاریجانی نیز پس از اظهارات جعفرزاده با خنده اعلام کرد ظاهرا آقای نادران از رجال الغیب هستند که این نظر را اعلام کردند.




کد N558879

وبگردی