آفتاب

حضور وزیر اقتصاد و وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون اقتصادی

حضور وزیر اقتصاد و وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون اقتصادی

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر اقتصاد و وزیر پیشنهادی علوم در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توضیح داد: نخستین سوال را آقای حاجی دلیگانی در مورد موسسات مالی اعتباری و بانک‌ها و سودهایی که این موسسات می‌گیرند یا به سپرده ها می‌دهند و عدم تمکین از بخشنامه‌های بانک مرکزی مطرح کرد.

او ادامه داد: آقای وزیر نیز پاسخ‌هایی دادند که در نهایت بنا بر این شد که آقای حاجی دلیگانی در چند روز آینده در مورد اینکه از پاسخ‌های وزیر قانع شدند یا نه صحبت کند.

سوال دوم نیز مربوط به سوال آقای موسوی نژاد در رابطه با سهام عدالت بود که چرا به سرنوشت آن رسیدگی نمی‌شود. آقای وزیر نیز توضیح دادند که جابجایی هایی صورت گرفته و وزارت اقتصاد نیز پیگیر این مساله است که در نهایت نیز آقای موسوی نژاد اعلام کردند از صحبت‌های وزیر رضایت دارند.

موسوی لارگانی همچنین گفت: در بخش دیگری از جلسه امروز وزیر پیشنهادی علوم در جلسه حاضر شدند.

نمایندگان هم سوالاتی درباره ارتباط ایشان با فتنه و اینکه آیا بعد از رای اعتماد نیز می خواهند همین مسیر قبلی را ادامه دهند پرسیدند.

او تاکید کرد: تقریبا نظر اکثریت افراد کمیسیون در مورد ایشان مثبت نیست اما باید تا فردا صبر کنیم تا مطالب موافقان و مخالفان و صحبت‌های وزیر پیشنهادی را نیز بشنویم.

انتهای پیام

کد N558477

وبگردی