آفتاب
محجوب:

روستاهای اطراف پایتخت مشکلات فراوانی دارند

روستاهای اطراف پایتخت مشکلات فراوانی دارند

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: مشکلات اجتماعی و امکانات آموزشی و زیرساختی آب شرب روستاهای تهران چون در حریم واقع شده‌اند بسیار حاد شده است و عدم تخصیص درآمد حریم از سوی شهرداری بیشترین مشکلات را برای مردم در روستاهای تهران ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا محجوب طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضرورت توجه به مشکلات کارگران از سوی مسئولان و اجرای طرح همسان‌سازی خواست بیشتر بازنشستگان کشور است که باید هر چه سریعتر به آن رسیدگی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: 29 آبان سالروز قانون کار بوده از این رو باید باید هر چه سریع‌تر تکلیف معوقات ناشی از تورم که بر کارگران تحمیل شده مشخص شود، ضمن آنکه کارگران بر اصول این قانون به ویژه ماده 27 آن که در خصوص حقوق آن‌هاست تاکید دارند، همچنین باید هر چه سریع‌تر تکلیف معوقات ناشی از تورم که بر روی کارگران بار شده مشخص شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به توقف ماده 10 قانون نوسازی، گفت: آیین‌نامه‌ای که قانون را لغو کرده و به تمسخر گرفته باید توسط هیات تطبیق مصوبات و ریاست مجلس باید هر چه سریع‌تر لغو شود چون تکلیف قانون در این رابطه مشخص و شفاف است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: من تصور می‌کنم آنچه که این روزها باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد نظارت بر اجرای قوانین است، باید هر چه سریع‌تر تکلیف معوقات ناشی از تورم که بر روی کارگران بار شده مشخص شود.

انتهای پیام

کد N558335

وبگردی