آفتاب

نظر فراکسیون‌های سیاسی مجلس درباره وزیر پیشنهادی علوم

نظر فراکسیون‌های سیاسی مجلس درباره وزیر پیشنهادی علوم

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره رویکرد این فراکسیون به وزیر پیشنهادی علوم، گفت که موضع‌گیری مشخصی از سوی فراکسیون در این زمینه انجام نشده اما به اعتقاد وی، فضای کلی مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی منفی است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان برنامه‌ای برای بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم ندارد، افزود: در این دوره عمدتا جلسات بین وزیر پیشنهادی و نمایندگان به شکل کمیسیونی بوده و به صورت فراکسیونی در این زمینه موضع‌گیری نکرده است.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: هم فراکسیون اصولگرایان و هم فراکسیون رهروان ولایت بدون مرزبندی فراکسیونی در مورد وزیر پیشنهادی علوم تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر با فضایی که وجود دارد نمایندگان یکسری ایرادات به وزیر پیشنهادی وارد می‌دانند و به نظر نمی‌رسد وی موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شود.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: برداشت عموم نمایندگان این است که آقای نیلی به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی نشده که رای بیاورد بلکه نمایندگان معرفی آقای نیلی را یک نوع طراحی می‌دانند که ممکن است پشت سر او گزینه مورد نظر دولت معرفی شود.

بهروز نعمتی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس نیز با بیان اینکه این فراکسیون به جمع‌بندی در مورد وزیر پیشنهادی علوم نرسیده، اظهار کرد: احتمالا فراکسیون رهروان ولایت فردا صبح نیز جلسه‌ای تشکیل دهد و در مورد وزیر پیشنهادی اعلام موضع کند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: احتمالا رای اعضای فراکسیون رهروان ولایت به وزیر پیشنهادی علوم رای فراکسیونی خواهد بود.

انتهای پیام

کد N558214

وبگردی