آفتاب
سردار احمدی مقدم در جمع خبرنگاران در همایش پدافند غیرعامل:

بازجویی های اولیه اسیدپاشی انجام شده است

بازجویی های اولیه اسیدپاشی انجام شده است

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه سومین همایش پدافند غیر عامل گفت: سرنخ های پرونده اسیدپاشی اکنون در حال بررسی است و این سرنخ ها را دنبال می کنیم اما فعلا به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه سومین همایش پدافندغیر عامل در جمع خبرنگاران در باره پرونده اسید پاشی اصفهان گفت: این پرونده اکنون در حال بررسی است وما سرنخ های آن را دنبالمی کنیم اما فعلا به نتیجه قطعی نرسیده ایم.
به گزارش ایلنا وی ادامه داد: هر چند ممکن است در این مسیر افرادی مورد بازجویی قرار بگیرند ولی این موضوع به این معنی نیست که آنها متهم اصلی هستند.
احمدی مقدم اضافه کرد: در استانهای دیگر چنین حادثه ای اتفاق نیفتاده است.
فرمانده ناجا گفت: در تهران نیز موضوعی داشتیم که شخصی آموزشگاههای غرب تهران را تهدید به اسید پاشی کرده بود که وی دستگیر شده است و بازجویی های اولیه نیز انجام شده است.
احمدی مقدم گفت: در این بین باید توجه کنیم که بعضی از افراد و رسانه ها با کارها و عمل خود آب به آسیاب دشمن می ریزند و تلاش می کنند فضای ناامنی را در جامعه ایجاد کنند.
فرمانده نیروی انتظامی کشور در باره تجمع های اعتراضی نسبت به حوادث اصفهان گفت: هر تجمعی باید دارای مجوز قانونی باشد و گرنه نیروی انتظامی به هیچ علت اجازه تجمع های غیر قانونی را نخواهد داد.
وی اضافه کرد: باید توجه کنیم این افراد نیز همان حرکت های رسانه ها را دنبال می کنند ومی خواهند جامعه را تحت تاثیر قرار دهند و فضای ناامنی را ایجاد کنند ولی تا به حال این موضوع رخ نداده و اتفاق نیفتاده است.

کد N558084

وبگردی