آفتاب

واکنش پورابراهیمی نسبت به سوال لارگانی از وزیر تعاون

واکنش پورابراهیمی نسبت به سوال لارگانی از وزیر تعاون

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق ماده 23 وظیفه نمایندگان و هیات رییسه حفظ شان مجلس است و من از آقای لاریجانی سوال می‌کنم آیا در مورد سوالی که امروز آقای لارگانی از وزیر تعاون مطرح کرد در کمیسیون کامل‌تر و بیشتر به آن پرداخته نشد؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا پورابراهیمی طی تذکر خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی افزود: من پیش از جلسه از آقای لارگانی سوال کردم که آیا از توضیحات وزیر در کمیسیون قانع شده‌اید یا خیر و ایشان پاسخ دادند باید توضیحات را گوش کنیم؟ و آیا توضیحات اصلا ارتباطی به سوال داشت؟ آیا این رفتارها در شان مجلس است؟

وی افزود: 9 ماه است سوال من از وزیر رفاه در نوبت مانده است در حالیکه امروز وزارت رفاه به شکل یک شرکت سهامی مدیریت می‌شود و هنوز نوبت آن نرسیده است.

در پاسخ به این تذکر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: سوالات طبق نوبت مطرح می‌شود و ما در هیات رییسه یک روز را ویژه سوالات گذاشته‌ایم و حوادث کشور نیز در این مسیر اتفاق می‌افتد، نظیر رای اعتماد به وزیر علوم که باید مجلس به آنها نیز توجه کند.

به گزارش ایسنا، در واکنش به اظهارات نماینده کرمان، موسوی لارگانی با فریاد اظهار کرد: من نمی‌دانم آیا آقای پورابراهیمی وکیل مدافع من است در حالیکه من نظرم سوال از وزیر بوده است چه دلیلی دارد ایشان اسم من را در مجلس مطرح کند؟

وی خطاب به لاریجانی افزود: در بعضی از مواقع نیز شما سوالی را مدیریت می‌کنید و نمی‌گذارید رای بیاورد، مگر ما از وزیر جهاد سوال نکردیم و شما مدیریت کردید که رای نیاورد؟

انتهای پیام

کد N557997

وبگردی