آفتاب

لاریجانی خواستار پیگیری ناآرامی‌های سیستان توسط کمیسیون امنیت ملی شد

لاریجانی خواستار پیگیری ناآرامی‌های سیستان توسط کمیسیون امنیت ملی شد

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عکس‌العمل رییس‌جمهور، مجلس و مسئولان کشور نسبت به حادثه اسیدپاشی در اصفهان، گفت: ای کاش رییس‌جمهور درباره کشته شدن معلم سیستانی هم دچار بی‌خوابی می‌شد و در مورد آن عکس‌العمل نشان می‌داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینعلی شهریاری در اخطاری مستند به اصل هشتم قانون اساسی در مورد امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: منکر بزرگی در کشور اتفاق افتاد که همان حادثه اسیدپاشی بود. در این زمینه رییس‌جمهور، مجلس و مسئولان عکس‌العمل جدی نشان دادند و رییس‌جمهور گفت تا تکلیف این قضیه روشن نشود آرام نمی‌گیرد.

وی افزود: روز اول سفری که رییس‌جمهور به استان ما داشتند یک معلم که فرزند شش ماهه داشت و یک سرباز را شهید کردند. اکنون هم معلم دیگری را به شهادت رساندند که فرزند کوچکی دارد و هر روز یک اتفاق می‌افتد. ای کاش رییس‌جمهور در این زمینه هم هیاتی را تعیین می‌کرد و برای مسائل استان ما حساس و دچار بی‌خوابی می‌شد.



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ای کاش رییس‌جمهور در مورد این وقایع هم دستور می‌داد و عکس‌العمل نشان می‌داد و قوه قضاییه نیز عکس‌العمل لازم را در این باره بروز می‌داد.



رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اخطار بر لزوم پیگیری حوادث اخیر در سیستان تاکید کرد و افزود: این مساله مهمی است و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز باید پیگیر ناآرامی‌ها در آن و شهادت معلم سیستانی باشند.




کد N557716

وبگردی