آفتاب

کنفرانس شاهانه سازمان بهداشت جهانی در مسکو!

کنفرانس شاهانه سازمان بهداشت جهانی در مسکو!

در شرایطی که شمار مبتلایان به بیماری ابولا از 10 هزار تن فراتر رفته ‌است، سازمان بهداشت جهانی به میزبانی پوتین یک کنفرانس مجلل با غذاهای اشرافی در مسکو بر پا کرد!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، در این کنفرانس که از مدعوین با شامپاین، خاویار و پیش‌غذاهای خاص با ماهی سالمون خام پذیرایی شد، احتمالا درباره ابولا نیز صحبت‌هایی مطرح شده است! سازمان بهداشت جهانی با هزینه یک میلیون پوند این کنفرانس را در مسکو به میزبانی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برگزار کرده است.

منوی هیات‌های دیپلماتیک شامل دو نوع خاویار و سه نوع ماهی سالمون بود. در این کنفرانس هیات‌های بسیاری حضور داشتند اما آمریکا و کانادا این نشست را به دلیل میزبانی پوتین بایکوت کردند. این ضیافت در حالی برگزار شد که انتقادهای بسیاری از سازمان بهداشت جهانی به دلیل عدم انجام اقدمات کافی در خصوص بیماری ابولا در غرب آفریقا مطرح است.

در این کنفرانس یک هفته‌ای قرار است درباره کنترل مصرف تنباکو و سیگارهای الکتریکی بحث شود. این کنفرانس با عنوان "کنوانسیون چهارچوب کنترل تنباکو" (FCTC) از طرف سازمان بهداشت جهانی پایه‌ریزی شده است و نمایندگان 175 کشور جهان در آن شرکت می‌کنند.

برگزاری این کنفرانس اشرافی در حالی انجام شده است که سازمان بهداشت جهانی از نبود بودجه کافی برای کمک به مردم بحران‌زده در غرب آفریقا گلایه می‌کند و می‌گوید که کشورهای عضو باید مشارکت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

کد N556611

وبگردی