آفتاب
عضو کمیسیون برنامه و بودجه

تصمیم‌گیری در مورد افزایش بودجه دیوان محاسبات به آینده موکول شد

تصمیم‌گیری در مورد افزایش بودجه دیوان محاسبات به آینده موکول شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون تصمیم‌گیری در مورد درخواست افزایش بودجه 21 درصدی دیوان محاسبات کشور به تعیین تکلیف میزان افزایش بودجه عمومی کشور در سال آِینده موکول شد و قرار شد پس از مشخص شدن میزان افزایش بودجه و درخواست دولت در مورد آن پیرامون بودجه دیوان محاسبات نیز تصمیم‌گیری شود تا مغایرتی با بودجه عمومی کشور نداشته باشد.

سیدعبدالکریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون گزارشاتی در مورد تفریغ بودجه سال 91 و تخلف برخی دستگاه‌ها قرائت شد و با حضور دستگاه‌هایی که از بودجه 91 تخلف داشته‌اند علت این تخلفات و راهکارهای قانونی جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه وزیر پیشنهادی علوم حاضر و به سوالات نمایندگان در مورد برنامه‌های این وزارتخانه برای آموزش عالی در مناطق کمتر توسعه یافته و برخی دیگر از موضوعات مطروحه توسط نمایندگان پاسخ داد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع لایحه تنظیم مقررات مالی دولت و دائمی شدن احکام بودجه نیز موضوع دیگری بود که قرار شد تعیین تکلیف نهایی آن به جلسه فردای کمیسیون مشترک با حضور 70 نماینده از کمیسیون‌های مختلف مجلس موکول شود.

وی گفت: هم‌چنین جعفرزاده‌ایمن‌آبادی گزارشی ازنحوه اجرای هدفمندی یارانه ها در شش ماه اول سال ارائه داد.

انتهای پیام

کد N556119

وبگردی