آفتاب
در جمع خبرنگاران؛

حدادعادل: پرونده اسیدپاشی ربطی به طرح "امر به معروف" ندارد

حدادعادل: پرونده اسیدپاشی ربطی به طرح "امر به معروف" ندارد

نماینده تهران در مجلس گفت:‌ ربط دادن موضوع بورسیه ها با استیضاح وزیر پیشین علوم و طرح این موضوع قبل از رای اعتماد وزیر جدید اشتباه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حداد عادل در حاشیه ختم حبیب الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برخی اعتقاد دارند نمایندگانی که مسوول پیگیری و تفحص در پرونده های بورسیه های غیرقانونی هستند جز استیضاح کنندگان وزیر پیشین علوم بودند و به همین دلیل صلاحیت ندارند اظهار کرد: به نظر بنده ربط دادن موضوع بورسیه ها با استیضاح وزیر پیشین علوم و طرح این موضوع قبل از رای اعتماد وزیر جدید اشتباه است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی معتقدند حوادث اسیدپاشی به دلیل کند کردن روند طرح عاملان امر به معروف و نهی از منکر در مجلس بوده است آیا این فرضیه صحت دارد؟ گفت: مسوولان قوه قضاییه در حال کشف جنایت کاران هستند و در آن موقع می‌شود در این مورد نظر قطعی داد، اما فکر نمی کنم پرونده اسیدپاشی ربطی به این مسئله داشته باشد

حداد عادل در پایان سخنانش در جمله ای در وصف عسکر اولادی گفت: ایشان حق بزرگی بر گردن همه دارد ودر انقلاب اسلامی نیز بسیار موثر بوده است، همه مسوولین نظام به ایشان احترام قائل بودند و در حال حاضر از فقدان ایشان متاسفیم.

انتهای پیام

کد N556086

وبگردی