آفتاب

عمار حکیم: در مقابله با دشمن به امام حسین (ع) اقتدا کرده‌ایم

عمار حکیم: در مقابله با دشمن به امام حسین (ع) اقتدا کرده‌ایم

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با بیان اینکه پیروزی‌های نیروهای امنیتی این کشور بر داعش در راستای اجرای سفارشات مرجعیت دینی صورت گرفته، تاکید کرد: روش ما در مقابله با دشمنان همان روش امام حسین (ع) در مقابله با طغیانگران و ظالمان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری المسله، عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنانی بر لزوم حمایت از حق و یکپارچی و وحدت با مظلومان در مقابل ظالمان تاکید کرد و گفت: امتی که فرهنگ پیروزی حق و روش ایستادگی کامل در برابر ظالمان را در پیش گرفته، امتی است که هیچ‌ گاه شکست نمی‌خورد و تضعیف نمی‌شود و در واقع روش ما همان روش امام حسین (ع) و روش انقلاب و ایستادگی در برابر طغیانگران و ظالمان و در راستای پیروزی امام حسین (ع) در دفاع از وطن و اجرای سفارشات مرجعیت دینی برای مقابله با دشمنان است.

وی افزود: نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای امنیتی پیروزی‌های زیادی را در «جرف الصخر»، «بیجی»، صلاح‌الدین و مناطقی دیگر با توانایی و شجاعت کامل به دست آوردند. پس این پیروزی‌ها گوارای آنها باد.

حکیم خاطرنشان کرد: این شجاعت و توانایی جوانان قهرمان ما که از خاک، آبرو و کرامتشان دفاع می‌کنند شیوه‌ای است که تا پاکسازی خاک وطن از داعشی‌هایی که به خاک و مقدسات ما توهین کرده و دست به کشتار مردم ما زدند، ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: آوارگان به زودی در سلامت و امنیت کامل به منازل و مناطق خود بازمی‌گردند و این دوره به زودی به پایان خواهد رسید و پیروزی خود با استفاده از شیوه و روش امام حسین (ع) را در تاریخ ثبت خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N555609

وبگردی