آفتاب

نایب رئیس مجلس: دستگاه‌های اطلاعاتی عاملان شهادت معلم سیستانی را شناسایی کنند

نایب رئیس مجلس: دستگاه‌های اطلاعاتی عاملان شهادت معلم سیستانی را شناسایی کنند

فارس نوشت:

نایب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی شهادت معلم سیستانی را تبریک و تسلیت گفت و خواستار انجام اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی برای شناسایی عاملان این حادثه شد.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه پارلمان در سخنانی به حادثه سیل در منطقه دوره و چگینی استان لرستان اشاره کرد و گفت: مردم استان لرستان به ویژه منطقه دوره و چگینی بابت فوت و مجروحیت چند دانش‌آموز و معلم آنها که در حادثه سیل دچار آسیب شدند، داغدار هستند که ما به آنها تسلیت می‌گوییم.

او با اشاره به ابعاد فوت یکی از معلمان منطقه یاد شده گفت: معلم فداکاری که برای نجات 3 دانش‌آموز دعوت حق را لبیک گفت، برای این معلم و جامعه دانش‌آموزی آرزوی سعادت و محضر جامعه آموزگاران به خانواده این معلم عرض تسلیت داریم.

نایب رئیس مجلس با اشاره به شهادت رضا سرگزی معلم سیستانی گفت: شهادت برادر سرگزی معلم عالیقدری که در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید را به محضر مردم شریف این استان، معلمان و خصوصا خانواده معزز این شهید تبریک و تسلیت می‌گوییم.

او گفت: مطمئنا مردم بزرگوار و شریف استان سیستان و بلوچستان در برابر مزدوران بیگانه با قدرت خواهند ایستاد و دستگاه‌های اطلاعاتی هم برای مجازات دست‌های ناپاکی که این حادثه را رقم زدند، تمام اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

23231

 

کد N555553

وبگردی