آفتاب
آل هاشم:

سرافرازی امروز کشور به واسطه ایثارگری‌های شهداست

سرافرازی امروز کشور به واسطه ایثارگری‌های شهداست

ما باید مقام همه شهدا به ویژه شهدایی را که با 140 هواپیما در روز نخست جنگ تحمیلی قلب بغداد را به لرزه درآوردند، قدر بدانیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر امروز نیز سرافرازی برای کشور وجود دارد، به واسطه ایثارگری این شهداست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم خاکسپاری دو تن از شهدای گمنام در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش درباره مقام شهدا گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم؛ اگر امروز نیز سرافرازی برای کشور وجود دارد، به واسطه ایثارگری این شهداست.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچون آحاد مردم علاقه‌مندند شهدایی که بعد از تفحص به ایران بازگشتند را در کنار خود جمع کنند و ما همه وظیفه داریم که مقام این شهدا را ارج نهیم.

وی با اشاره به شهدای نیروی هوایی نیز گفت: ما باید مقام همه شهدا به ویژه شهدایی را که با 140 هواپیما در روز نخست جنگ تحمیلی قلب بغداد را به لرزه درآوردند، قدر بدانیم.

وی در پایان گفت: از جمله شهدای نیروی هوایی می‌توانیم به شهید یاسینی، ستاری و بابایی اشاره کنیم که در این حمله حضور داشتند.

کد N555309

وبگردی