آفتاب

دیش‌های ماهواره روی سیاه چادر عشایر

دیش‌های ماهواره روی سیاه چادر عشایر

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان امروز بنیان خانواده‌ها را نشان گرفته‌اند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا خانواده‌ها نسبت به خطرات ماهواره آگاه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در نشست مبلغین و مبلغات اعزامی به استان در آستانه ماه محرم، بزرگترین بستر اقتدار نظام را مردم عنوان و تصریح کرد: با وجود همه پیشرفت‌هایی که در زمینه تجهیزات نظامی به دست آورده‌ایم، باز همچون گذشته محور اقتدار نظام، مردم هستند.

وی با بیان اینکه ایران در زمینه نظامی امروز در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد، اظهارکرد: قطعاً این امکانات و تجهیزات مایه سربلندی ما نخواهند بود و آنچه که امروز آن را مایه افتخار و اقتدار و سربلندی خود می دانیم، مردم هستند.

ریحانی بر تلاش دشمن برای نفوذ در صفوف منسجم مردم اشاره و تصریح کرد: دشمن، امروز وحدت و وفاق ملی و بنیان خانواده را نشان گرفته که اگر نسبت به این مسئله بی اهمیت باشیم، باید منتظر حادثه باشیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) به ترویج استفاده از ماهواره در جامعه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه شاهد استفاده از ماهواره در سیاه چادرهای عشایر نیز هستیم.

وی تصریح کرد: دشمن در حال ایجاد شکاف در فضای مستحکم خانواده است که در این زمینه باید آگاهی‌های لازم به مردم و جامعه عشایر داده شود.

ریحانی بر تشریح آثار زیان بار ماهواره بر خانواده‌ها در سخرانی‌های مبلغین تاکید کرد و از مبلغین اعزامی خواست تا خانواده‌ها را نسبت به تهدیدات ماهواره بیش از پیش آشنا کنند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در شرایط حساس و پیچ انقلاب قرار داریم، اظهار کرد: اگر به درستی شرایط را مدیریت کنیم قطعاً این پیچ را به سلامت پشت سر می گذاریم.

ریحانی با بیان اینکه انقلاب از همه پیچ و خم‌های تاریخی خود به سلامت عبور کرده، گفت: ایران همواره با همت مردمانش پیچ‌های مهم را پشت سر و توطئه‌های دشمنان را بی سرانجام گذاشته است و جا دارد در این شرایط حساس نیز از تحرکات دشمن غافل نشویم.

وی با بیان اینکه 22 درصد جمعیت استان کرمانشاه اهل تسنن بوده و بخشی نیز اهل حق هستند، از مبلغین خواست تا حفظ وحدت را رویه کار خود در سخنرانی‌ها قرار داده و وفاق ملی را بیش از پیش در سخنرانی هایشان تقویت کنند.

وی به غنای فرهنگ مردم غرب کشور و بویژه استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: جامعه استان جامعه عشایری است که از فرهنگ غنی و مستحکمی برخوردار است که دشمن نیز این نقاط حساس را شناسایی کرده و بیشترین هجمه خود را برای از بین بردن این فرهنگ مستحکم قرار داده است.

وی در ادامه به هدف قیام امام حسین (ع) اشاره و تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی امام حسین (ع) از قیام بود و ضرورت دارد ما نیز در همین جهت گام برداریم، حتی اگر در این راه تهمت بشنویم و سیلی بخوریم.

ریحانی بی تفاوتی نسبت به منکرات را اولین انحراف دانست و اظهارکرد: همه باید نسبت به کارهای صورت گرفته در محیط اطرافشان حساس بوده و به موقع تذکرات لازم را بدهند که مبلغین در این زمینه اولویت بیشتری دارند.

وی تاکید کرد: اگر در این زمینه کاری صورت نگیرد و نسبت به مسائل سست شویم باید منتظر حادثه بمانیم، اما همانگونه که تاریخ نشان داده باز هم با حرکت در مسیر حق و حقیقت بر تمام هجمه‌های دشمنان پیروز می‌ شویم.

انتهای پیام

کد N554696

وبگردی