آفتاب
یک هشتم نهایی جام حذفی؛

استیلی:درجام حذفی حق اشتباه کردن نداریم

استیلی:درجام حذفی حق اشتباه کردن نداریم

امیدوارم بازی خوبی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس انجام دهیم. مقابل سپاهان 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم. برای این بازی کوهنورد و شیث رضایی را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با دشوار توصیف کردن دیدار با پرسپولیس گفت: نمی‌توانیم در جام حذفی دچار اشتباه شویم.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در جام حذفی اظهار داشت: بازی دوم ما در جام حذفی است و دومین باری است که در این فصل مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم. امیدوارم بازی خوبی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس انجام دهیم. مقابل سپاهان 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و در این بازی هم سیامک کوهنورد و شیث رضایی را در اختیار نداریم.

وی افزود: در بازی لیگ مقابل پرسپولیس در نیم ساعت اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم مقابل پرسپولیس بهتر شدیم. در جام حذفی نمی توان اشتباه کرد و باید از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم. بازیکنانم مقابل سپاهان مسئولیت پذیر بودند و امیدوارم مقابل پرسپولیس هم این گونه باشند.

استیلی خاطرنشان کرد: بردن سپاهان در لیگ که تیم بزرگی است قطعا از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کرد و جوانان ما روز به روز بهتر خواهند شد. البته اوایل فصل را از دست دادیم ولی در حال حاضر از لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی هستیم.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه این دیدار در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد گفت: نمی‌دانیم. ما هتل شهر را در نظر گرفته بودیم و بعد به هتل المپیک آمدیم. تا این لحظه واقعا نمی‌دانم بازی کجا برگزار می‌شود!

وی در مورد وضعیت شیث رضایی تصریح کرد: منتظر هستیم ببینیم طول درمانش چقدر طول می کشد. در بازی قبل چون پایش مصدوم بود او را از لیست 18 نفره او را خارج کردیم و باید باید در این زمینه تصمیم بگیریم که او را از لیست کنار بگذاریم یا نه.

کد N554495

وبگردی